Uzak mesafe ilişkide sevgilim pişman oldu ama ben soğudum, ayrılmalı mıyım yoksa şans mı vermeliyim?

Erkek arkadaşımla 1,5 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Kendisi çok ilgili biri hala öyle aşırı ilgilidir, ilk başlarda ona karşı çok düşkündüm beni bırakmasından korktuğum için dediği herşeyi yapıyodum, beni kısıtlıyordu arkadaşımla buluşacaksan bir saatin var diyordu ya da bi yere giderken zorla izin almam gerekiyordu öyle gidebiliyordum ama yavaş yavaş uzaklaştım ondan ve şimdi de tam tersine döndük kendimi soğutmaya çalışıyorum ama pişman olduğunu söylüyor yaptıklarından, farkında olmamış kısıtladığının öyle söylüyor, ağlıyor ama ben yine de eskisi gibi hissedemiyorum böyle olunca da çok vicdan azabı çekiyorum ve içimde de sıkıntı yaratıyor bir daha beni onun gibi seven olmayacak sanki ne yapıcağımı bilmiyorum..

Uzak mesafe ilişkide sevgilim pişman oldu ama ben soğudum, ayrılmalı mıyım yoksa şans mı vermeliyim?
Cevapla