Erkek arkadaşım ben yaklaşmadan asla yaklaşmıyor, bu normal mi sevgisi mi eksik 😄?

Erkek arkadaşım ben yaklaşmadan bana yaklaşmıyor bazen onda kalıyorum aynı yatakta yatıyoruz ikimizinde sırt dönük sırt sırta vermiş yatıyoruz bazen de sarılabilir miyim die soruyor. Bazen de ben yaklaşmadan veya gel yanıma demeden yanıma gelmiyor. Bu iyi bise mi kötü bise mi bilemedim. Ne istesem yapıyor ne desem alıyor. Ben ne yapsam o da onu yapıyor. Yatarsam oda yatar susarsam oda susar gülersem oda güler. Çay içsem oda İçer öyle bise yani daha yeniyiz aslında ama uzun zamandır sevgiliymiişiz gibi konusma seklim iz davranışlarımz var. Bazen konuscak bise bulamıyoruz bende evime gidemedim zamanlar oluyor. Onda kalıyorum sadece uyuyoruz gün boyu 😄 veya uzanıyoruz. Yani ne bilim sevgisinden şüphe ettim zamanlar oluyor şunun yanına gitcem bunun hanına gitcem diyince veya yanında biriyle konusunca aşırı derecede sinirleniyor kfür ediyor kendni aşıyor buda sevgisinden mi kaynaklıdır anlamıyorum seviyormu sevmiyormu bilemedim..

Erkek arkadaşım ben yaklaşmadan asla yaklaşmıyor, bu normal mi sevgisi mi eksik 😄?
Cevapla