Bazı kadınlar neden özellikle sevgilisi veya eşi olan erkeklere yürüyor, amaç rekabet mi?

Bazı kadınlarda neden böyle kötü bir davranış yapısı var. Sonra erkek suçlu derler. Kadın durmadan yapışıyor adama gecenin bir saatinde arıyor "yanlışlıkla aradım, aramışken canım sıkkın konuşalım mı"

Ya da ikidebir adama sarılmaya, yanlışlıkla çarpmaya, temas etmeye çalışmalar.

Kusura bakmasınlar da bazı kadınlarda bu kötü huy var. Amaçları hemcinsleriyle rekabete girmek. Sonra adama suç atıp adamın ilişkisini de bozuyorlar.

Bazı kadınlar neden özellikle sevgilisi veya eşi olan erkeklere yürüyor, amaç rekabet mi?
Cevapla