Uzun ilişkiden yeni çıktım, Ankara 'da en hızlı ve düzgün şekilde nasıl yeni insanlarla tanışabilirim?

Merhaba Ahali;

Arkadaşlar yaklaşık 5 yıllık bir ilişkiden sonra ayrıldık. Ortalama bir yıl oldu. Bu süreç içinde kimse ile görüşmedim buluşmadım. İşin ilginç tarafı bu ilişki benim hayatımda ki ilk ilişkimdi. Daha önce bir çok defa görüşmek konuşmak isteyen oldu ama oralı olmadım (egoist ya da burnu havada birisi değilim) Artık yeni birileri ile görüşmek tanışmak vakit geçirmek istiyorum. Ankara da oturuyorum ama daha yeni bahsettiğim gibi bu konularda çok fazla bilgim yok. Ağzım iyi laf yapar konuştuğum insan gerçekten iyi hisseder. Neyse soruya gelelim yeni birileri ile en hızlı ve düzgün şekilde nasıl tanışabilirim. Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler abiler bacılar kardeşler ablalar ve arkadaşlar.

Uzun ilişkiden yeni çıktım, Ankara 'da en hızlı ve düzgün şekilde nasıl yeni insanlarla tanışabilirim?
Cevapla