18 yaşındayım ama bulunduğum ortamlarda hemcinslerim beni davranışlarımdan, konuşmamdan ve duruşumdan dolayı genelde 23-25 yaşlarımda zannediyor.
Kendi yaşımdaki insanlarla anlaşamıyorum, bana fazla çocukça ve sahte geliyorlar hele ki cıvıtık ergen muhabbetleri başladığında o ortama katlanamıyorum kaçmak istiyorum. Daha olgun ve ağırbaşlı insanlarla (kadın-erkek fark etmeksizin) 25 yaş ve üstü olanlarla daha rahat hissediyorum birbirimizi iyi anlıyoruz ve daha iyi anlaşıyoruz. Gerçek ve yapmacıklıktan uzak bir sohbet ve yakın arkadaşlık kurabiliyoruz.
❓Daha önce hiç ilişkim olmadı ama merak ediyorum:
Erkekler, benim gibi bir kızla ilişkiye nasıl bakar? Ciddi mi düşünürsünüz, yoksa yaş küçük olduğu için mesafeli mi durursunuz?
Güncellemeler
5 ay
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer