İyi anlaşıyoruz diye sevgili olmak evlenmek zorunda mıyım?

7 yaş farkı var şehirler farklı sadece yazışıyoruz.2 defa falan sesli konuştuk. Kendisi evlilik hayalleri var ama ben ona karşı duygusal bir şey hissetmiyorum sadece iyi anlaşıyoruz diye böyle olmak zorunda mi?

İyi anlaşıyoruz diye sevgili olmak evlenmek zorunda mıyım?
Cevapla