Sizde aldatmamak için kendinizi tutuyor musunuz?

Benim canım burnuma geldi asla yargılamayın. 2 yıllık narsist biriyle ilişkim var çok boğuldum. İçim soğumaya başladı. Aldatması çapkınlıkları bitmiyo. Sen hak etmiyorsun bunları ama seni aldatmamak için zor tutuyorum dedi ama bendende ayrılmıyor. İçimde ki intikam öfkesi susmuyor aldatmamak için zor tutuyorum sizce hak ediyormu? empati yapamıyor işine gelmiyor ilk zamanlarda bana çok şey yaşattı
Güncellemeler
4 ay
Yanlış mı yapıyorum? Gerçekten sinir krizinden ağlıyorum ben de hata yapabilirdim insanım ama onun yaptıklarına tahammül edemiyorum sizce aldatmalımıyım?
Sizde aldatmamak için kendinizi tutuyor musunuz?
Cevapla