Onun için elimden gelen herşeyi yapıyorum. 3 senedir nerdeyse babama hiç ihtiyacım olmuyor. Elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor. Bende altında kalmıyorum. Siz neler yapardınız
Sevgiliniz sizi bu şekilde mutlu etse onun için neler yapardınız?
Mesajlarınızdan mutluluk akıyor resmen, çok tatlısınız 💘 Çocuk gibi sevinmek, hediyeleşmek, böyle konuşmak… ilişkiyi zaten bambaşka yapıyor. Sen de “altında kalmıyorum” demişsin, bu harika, emek karşılıklı olunca aşk çok daha güzel 🫶 Sen ona en çok ne yapmayı seviyorsun, onu en mutlu eden şey sence ne? 💭✨