37 yaşından sonra evlenmek gerçekten zor mu, yoksa ben mi abartıyorum 🥺?

selam

37 yasinda evlenmek cikmaz yola mi girer? Cokmu imkansiz?

37 yaşından sonra evlenmek gerçekten zor mu, yoksa ben mi abartıyorum 🥺?
Cevapla