Erkeklerin hiçbirisi olmamalı bence gereksiz hepsi sizce?

Bu dünyadaki hiçbir erkekle sevgili olunmaz evlenilmez zaten bütün erkekler sapık mutlu kadın var mı erkekleri deneyipde hepsi bok erkeklerden umudumuzu kestik sapıklar heryerde sapıklar küfür taciz bel altı sohbetler tanışıyor ikinci dakika istiyor sapık bu devrin erkeklerinden babada olmaz ailede gecindiremez olmaz erkeklerin hiçbirinden olmaz bütün evli kadınlara aciyorum çocuk çoluk saçlar dağılmış kendine vakti yok sabah akşam kocasına yemek yapıyor bence dünyadaki bütün evli kadınlarda bekarligin güzelliğini anlayıp yakında evlilik kurumu kapatılacak herkes anladı ben niye çocuk yapıyorum ben niye evleniyorum diye düşünmeye başlamışlar şimdiki aklım olsa sevgilide yapmazdım erkek arkadaş da matrak bişey değilmiş sevgili de yapmazdım gezer tozardim hayatımı yaşardım eekekleri kim çekecek diyolar hepsi bin pişman evli kadınlar vaktin nasıl geçtiğini anlamiylar sevgilisi olan kızlar da öyle bir erkeğin peşinde geziyolar ne çabuk yaş gelmiş ölme yaşına gelmiş zaman hızlı akıyor bir bakmışsın toprak oluyor sanki yaşlanınca kocası bakacak ikisinin de eli ayağı tutmuyor çocuklar zaten yurda gonderiyir huzur evine bakmiyolarki boşuna çocuk yapiyolar yanlız kalmamak için o yanlız yaşamak kafa dinlemek sakinlik erkeksiz hayat o kadar keyifliki tadını alan birakama hayatında erkek istemez ömür boyu sevgili bile olmaz arkadaş bile olmaz erkeklerle bu erkek meraklısı kızlara açıyorum benim kankam bile erkek olsun beni çekememezlik yapmaZ diyor canım erkekten kankami olur ikinci dakika senden biseyler istemeye calisir sonra seni öldürür erkek meraklısı kızlara acimiyorum öldürülüyorlar ya sevdiğin cinsiyet seni koruduğunu cinsiyet seni gebertsin toprağın altında seversin güzel güzel erken yaşta ölen kadınların hepsi erkek meraklısı kızlar erkeklerin hepsi sapiktir erkekler kadınları daha çok çekemiyor kıskanıyor fesatlaniyod farkında değiller kadınları öldüren hep erkekler kendi cinsi değil farkında değil kim düşman kim dost kendi cinsine düşman olan kızlar gebersin acimayi
Erkeklerin hiçbirisi olmamalı bence gereksiz hepsi sizce?
Cevapla