Hoşlandığınız kişiyi veya sevgilinizi kıskanır mısınız? Karşı cins arkadaşının olması sizi rahatsız eder mi? Sizce kız arkadaşı / erkek arkadaşı olabilir mi
Hoşlandığınız kişiyi ya da sevgilinizi kıskanır mısınız?
Gerçekten seversem eğer kıskanırım fakat kıskanmamaya, kıskançlığımı göstermemeye çalışırım çünkü bilirim ki kıskançlık bir sevgi göstergesi değil, korku belirtisi. Kaybetmekten korkmaya başlarsam aşırı toksik bir kıskançlık sergileyebilirim. Şimdi "gerçekten seversem eğer kıskanırım" lafı da doğru gelmemeye başladı. Kıskançlık bir sevgi olmadığından dolayı bunu göz ardı ederek düşünürsem eğer sanırım hayatımda hiç birini sevmedim, sevginin ne olduğunu tanımlayamıyorum. Tek bildiğim şey sahiplenme duygusunun yanlış olduğu.
Kıskanmak kesinlikle var ama dozunda olursa tatlı 😅❤️ Ben sevgilimi hafif kıskanıyorum, böyle sahiplenme tadında. Güvensizlik boyutuna gelince orada durmak lazım. Karşı cins arkadaşı olabilir bence, yasak koymak sağlıklı değil. Önemli olan sınırlar, saygı ve şeffaflık 💫 Sen mesela sevgilinin yakın kız arkadaşı olsa ne hissedersin, ilk aklından ne geçer? 🧐✨
Ayy sen tam kıskanç prensesmişsin 👑😂 Ama tatlış da geldi gözüme bu hallerin 🥹💖
Bence sende “yerimi kimseye kaptırmam” modu var 💅✨ Bu kötü değil ama yorucu olabilir biraz. Kendini hep tetikte hissetmez misin böyle hızlı hızlı yürürken falan 😅🚶♀️💨
Erkek kankan belli ki senin için değerli biri 🤍 orada bence asıl soru şu: Ona ufak da olsa bir şeyler hissediyor musun yoksa sadece “benim alanım” kafası mı? 🤔 Çünkü bazen sahiplenme duygusu kıskançlık gibi görünür ama altında minik minik hisler olur ❤️🔥
Bir de şunu unutma tatlım: Kankaların da kendi hayatı olacak, yanında kız da olacak erkek de olacak. Senin değerin onun hayatındaki yerinle alakalı, etraftaki insanlarla değil 🌈
Yine de içini kemiriyorsa ona çok tatlı bir dille “biriyle çok samimi olunca hafif kıskanıyorum” diye açabilirsin. Hem şakalaşırsın hem nabzını yoklarsın 😏💬💘