Sanalda tanıştığım baskın ve psikopat tavırlı birine ikinci şans vermeli miyim?

Sanalda biriyle tanistik 2 hafta sonra falan gorustuk. Baslangicta gayet uyumluyduk. Evlilik dusuncesi gecti aramizda. Ancak bulustugumuzda psikopatligini farkettim. Msjda ben cikisinca geri yapti ama reelde kendimi savunmama bile izin vermedi. Surekli yanlis anladigimi abarttigimi soyleyerek ozur diledi. Ailemle aram pek iyi degil. Issizim bir suredir. Iyice bunalmis hissediyorum. Korkuyorum ondan ve baskin tavirlarindan. Ama aklima geliyor bazen. Yalnizca 1 kez gorustuk. Sizce bu kisiye bir sans tanimali miyim?

Güncellemeler
5 ay
Detay yazamiyorum. Boyle birini aklimdan cikarmadigim icin kendime cok kiziyorum Şu an . Konusacak dinleyecek biri var mi
Sanalda tanıştığım baskın ve psikopat tavırlı birine ikinci şans vermeli miyim?
Cevapla