İyi biri ama en ufak tartışmada çocuklaşan erkek arkadaşa nasıl davranılır?

Selam erkek arkadaşımla 2 seneye yakındır beraberiz evlilik teklifi etti vs aileler tanıştı çok saçma bir insana dönüşmeye başladı ya nasıl davranıcanı asla bilmiyor haraketleri vs umrunda değilmiş gibi ayrılmak istediğimi söylediğim de ben istemiyorum diyor yani cidden çok iyi biri çiçekleri sevdiğimi bilir çiçek alır gün boyu çok güzel geçer hep en küçük kavga da saçma spaan davranıyor mesela örnek veriyim

dün telefonda görüntülü konuşuyorduk sesin gelmiyor dedi sesi fulle o zaman dedm gelir dedm yürüyordu fulledi hala gelmiyor dedi napabilirim dedm hemen yüzünü çeviriyor bişeyler yapıyor ne bu yani abi prenses misin

Güncellemeler
5 ay
Ha bide ben çok olgun biriyim her şeyi konuşarak çözmek isterim ama o konuşursak daha çok kavga ederiz kafasında bende bundan dolayı devamlı çözülmemiş konuları acigorum bu da onun için ben devamlı kavga cıksrtiyorum olarak gözüküyor
İyi biri ama en ufak tartışmada çocuklaşan erkek arkadaşa nasıl davranılır?
Cevapla