14 Şubat sevgililer günü sizce de kapitalist, sahte ve abartılan bir gün mü?

Sözüm meclisten dışarı tabikide herkesin fikrine saygım var ama fikirlerinizi merak ediyorum. Bana 14 Şubat dışında birbirine sevgisini hissettiremeyen, hatta kötü konuşan, ilgisiz davranan, başka kadınlar ile sosyal medyada ekleşen, gizli kapaklı işler çeviren ve hatta en sevdiği yemeği, aldığı nefesi bile tanımamış insanların birbirlerine olan sevgilerini 1 güne sıkıştırıp o gün hediye alıp sevgililer gününü kutlamaları çok saçma gelmiştir her zaman. Kesinlikle sık sık düşünüp sevdiğini hissettiren kişileri tenzih ediyorum. Ama samimi olmayan ilişkilerin sevgililer gününde ellerinde çiçekler ile çiçek bekleyip hatta dünyanın en mutlu çiftiymiş gibi o günü kutlamaları komik geliyor. Bilemiyorum benim fikrim. Bence sevgiyi ve ilişkiyi 1 güne sığdırıp kutlamak doğru gelmiyor, kapitalizm bence bu konuda çoğunluğu esir almış durumda. Ben eminim ki annesini hatırlamamış, onun sıkıntılarına ortak olmamış milyonlarca insanın anneler gününde annesine çiçek hediye aldığını görüyorum. Bu büyük sah... tekarlık gibi geliyor samimiyetsizlik gibi. Sürüyü ve dayatılanı takip edip uygulamak gibi. İnsanın sık sık sevdiğini düşünmesi, onun sorunları ile ilgilenip onun sorunlarına çözüm bulmaya çalışması, onunla avm de dolaşırken üstüne giyecek birşeyin kalmadı diyerek mağazaya sokup ona mont ya da ayakkabı alması ansızın, elleri ile salata yapıp, mutfakta yemek yaparken sana eşlik etmesi, birlikte sofrayı toplamaya yardım etmesi, bir çikolata alıp gün içinde çok özledim demesi sevginin en güzel hali gibi geliyor. Anneleri sık sık hatırlamak, onları sürpriz kahvaltıya götürmek dertleşmek, dolaştırmak. Siz ne düşünüyorsunuz?

14 Şubat sevgililer günü sizce de kapitalist, sahte ve abartılan bir gün mü?
Cevapla