Beni seven ama benim hoşlanmadığım biriyle sırf yalnız kalmamak için sevgili olmalı mıyım 😕?

Ben öyle cok yakisiklida istemiorum beğenmiyorum ama ne oluyor bilmem benim biraz hoşlansam kaçıyor benden ama hoşlanmadıklarım peşimden ayrılmıyor. O hoşlanmadıklarımda ayrıca onlarda çirkin değil.

Böyle olmasından memnun değilim.. bu arada beni seveni gerçekten tanımaya çalışıyorum şans veriyorum ama sonra bi kaba kelimesi soğumama sebeb oluyor. Korku basıyor falan. Kendimi bu konuda zorlamalımıyım.

Çünkü benim beğendiğim sevdiğim kişiler benden hoşlanmıyor bu hep böyle.

Hoşlanmadığım sevmediğm adamla sevgili olmalımıyım?

Beni seven ama benim hoşlanmadığım biriyle sırf yalnız kalmamak için sevgili olmalı mıyım 😕?
Cevapla