Bir kişiyi eskisi kadar düşünmemek artık akıla gelmemesi ilişkinin bittiğini gösterir mi yoksa alışkanlıktan mı?

3 yıllık ilişkinin son bir yılında hafiften sallantılar var diyelim ki bir şekilde toparlandı ama arada hafiften bir soğukluk var ve kız eskisi kadar düşünmüyor erkeği eskiden her saniye düşünürdü oysa. Aklına bile gelmiyor eskisi gibi aynı durum erkek için de öyle ama bir şekilde ilişki devam ediyor ama eski enerji yok. Sizce bu ilişki bitmeye mahkum mu yoksa eski enerjisine döner mi?
Bir kişiyi eskisi kadar düşünmemek artık akıla gelmemesi ilişkinin bittiğini gösterir mi yoksa alışkanlıktan mı?
Cevapla