İlişkide bunca emek verip karşılık göremeyince ahım gerçekten tutar mı 😔?

2yıllık ilişkim temmuzda bitti. Nazını da çektim. Destek de oldum omuzumda da ağladı maddi manevi her destek oldum ama son zamanlarda sana gelecek vaat edemem , keşke üç dmrt yıl sonra karşıma çıksaydın , ben aileme yardım edeceğim ilerde hep annen baban demeyecek misin dedi bana hiçbir zaman da para gibi bir kaygım olmadı ona karşı beraber hallederiz diyordum. Ara verdi ben de diğer gün ayrıldım. Geri ne döndü ne aradı ne sordu öldğm mü kaldım mı umrunda değildi. Profilini değiştirdi mutlu baya benim ayarladığım burslarla gününü gün ediyor ben hala yasını tutuyorum

İlişkide bunca emek verip karşılık göremeyince ahım gerçekten tutar mı 😔?
Cevapla