25 yaşındayım, kimseyi sevemiyorum ve aşka inancımı kaybetmem normal mi 😔?

Yine diyorum aynı olmayacak mı yine konuşup belirli bir süre sonra gidicekler ya da aldatacaklar benim zaten hiç sevgilim olmadı isteyen oldu ama boş hepsi kötü karakterde çıktı :( ve artık hiç ilgim yok herkes kötü geliyor yine yorulmak istemiyorum hevesim hiç yok artık olmayışına alıştım yaşım 25 yüzüm hiç gülmedi aşk konularında hiç birsey yaşamadım da bu saatten sonrada zor bence

Güncellemeler
5 ay
……..
25 yaşındayım, kimseyi sevemiyorum ve aşka inancımı kaybetmem normal mi 😔?
Cevapla