1 senedir bir çocukla konuşuyoruz ama benim güvensizlik problemlerim olduğu için onu hayatıma almadım ama konuşuyorduk da 2 hafta önce bir kızla bir
Şeyler yaşamış affetmeli miyim?
Şeyler yaşamış affetmeli miyim?
hayatına almadığın kişi affını ne yapsın sevgilin değil sadece konuşuyorsun sevgilin olsa ya da flörtün olsa neyse de sadece iyi arkadaş olayındasınız bu aldatmaya girmez
Beni sevdiğini aylardır söylüyor yalvarıyor bana ben de hoşlanıyorum ondan ama güvendirmesini bekliyordum güvenmek isterken gitmiş daha biz konusuyorken biriyle ytmlş sence haksız olan o değil mi ya
affedersen enayisin
Bir yıldır hayatına alsaydın beni dşye de üste çıkıyor
yapma
Seviyorsa sadık kalmalı ya
bencede
Her kavgada acaba beni aldattı mi kıza mi gitti diye düşünürüm
yanlış yapıyorsun
Yol verdim numarasını sildim
adamsın
Hahahah teşekkür ediyorum
İyi misin?
Ne?
Olmaz demi sksksks ben de biliyorum aşkım
Engellemeyeceğim yalvardığı mesajları okumak daha zevkli ksksks
Aşkım çok doğru söyledin ya ağzın bal yesin sksksk ya dörtlü date yapmışlar çocuk çocuğun arkadaşı ve arkadaşının manitası o kızda başkasını getirmiş alkol almışlar ortam şahane sjsksk sonra hop sokma sıkma vs sjsksk
Ve çocuk demez mi jsksks bir yıldır hayatına alsaydın beni dşye
Bana aşkından ölüyormus sözde jsksks
Sevgilim değil ama bana yalvaran benle sevgili olmak isteyen biriydi ve flört gibi bir şeydik adam bana söz verdi Ortamcı olmayacağım artık dedi bunların sözünü verip deli divane aşığım diyordu sjjsks bence de gebersin
Güvensizliklerin yüzünden zaten onu tam anlamıyla hayatına almamışsın, o da kendince “boşta” hissedip biriyle yakınlaşmış gibi duruyor 😕 Bu canını acıtır, çok normal, bunu bastırmaya çalışma.
Burada kilit soru şu bence: Sen gerçekten onunla artık net, karşılıklı bir ilişki istiyor musun? Eğer istiyorsan, oturup sakin sakin konuş, sınırlarını anlat, ondan ne beklediğini açık söyle. Ama içinde “buna takılı kalacağım, güvenemeyeceğim” hissi varsa kendini zorlayıp affetmeye çalışma.
Sence o bunu yaptı diye güvenin tamamen bitti mi, yoksa konuşunca toparlanabileceğini hissediyor musun? 💭💔
Cevap
9Cevap
Hangi sıfatla affedicenki sevgilisi değilsin flörtü değilsin arkadaşı olsan seni ne ilgilendirir
Çoçuk senin keyfini mi bekleyexekti
Çocuk beni sevdiğini söylüyor geçmişteki ilişkimden dolayı güvensizliğim vardı ve ilişki istemediğimi onlarca kez söyledim ona buna rağmen gitmedi ama konuşuyorduk ve hoşlanıyordum bu da bunu biliyordu gitmiş iki hafta önce bir şeyler yaşamış seviyorsa yapmayacaktı
Konuşmayı kestim zaten hep tartışıyorduk ama bu çocuk sürekli olarak gitmeme izin vermiyor sorun orada yalvarıyor bir seyler yapıyor devamlı peşimde ve bende bu yüzden buraya sordum
Bunun blöfü mü olur jsksks
Ona çok normal gelmiştir o yüzden ayarsızsa söylemiştir abi ya ben onla küsken gitmiş yaşamış
Affetmek mi? Adam bir şeyin olmuyor senin, ne haddine.
Bana aşık olduğun söyleyip yalvarmayacak o zaman
O zaman canım, zaman kaybetme bununla
Sen nereden biliyorsun bunu
Kendi söyledi
Sevgilim değil ama bana yalvaran benle sevgili olmak isteyen biriydi ve flört gibi bir şeydik adam bana söz verdi Ortamcı olmayacağım artık dedi bunların sözünü verip deli divane aşığım diyorsa hakkım var
Bence sonuna kadar haklıyım kaçtım zaten ağzına tukurdum yol verdim ama engellemedim de onu öylece bıraktım yalvardığı mesajları okumak zevk verecektir bana çünkü bu adamı hayatıma alsaydım hayatım kayardı
Uğraşamam ya aman ben gece hayatı olmayan evden işe işten eve giden sevdi mi tam seven temiz düzgün aile kızıyım kendi kaybetti banane gitsin o varoslarla takılsın
1 senelik flört mü olur!
Flört bile değildim o istiyordu konuşup konuşup konuşmayı kesiyordum hep
Rahat bırakmıyor ki ben istemiyorum dediğim halde yapıştı bana
İlişkim var demiştim sksks o zamanda yazmaya devam etmişti
Engelleme huyum yok insanları ama yazmayacağım cevap bşle vermeyeym artık
Çok yaptım öyle haftalarca yalvardığı mesajlar vardı nolur cevap yaz mesaj at falan diyordu ben öyle ilk gördüğümde biriyle brseyler yaşayacak biri değilim o altına aldığı kızla karıştırıyor beni
Ne gibi
Yalvarıyor arıyor daralıyor çünkü
Bak bu konuda haklısın bir senedir hayatıma almadım ama alıştım :( hayatıma alırsam aşık olurum diye korkuyorum bu yüzden de uzaklaşıyorum zaten
Evet öyle gerek yok ya
Seninle sevgili değil ki yatabilir
Beni sevdiğini söylüyor ve ben kimseyle birlikte olmadım o ise Ortamcı çocuktu benden sonra yapamayacağını söylemişti
Bu nasıl iş ya sevdiğin dışındaki biriyle olmakta ona ihanettir birini seviyorsan ona sadık olacaksın
Alkol almıştım arkadaşım sevgilisini getirmişti sevgilisi de kız arkadaşını getirmişti dedi resmen dörtlü date yapmışlar
Grup değil ya grup şey değil
Ben bir şeyler yapmasından öte her alkol aldığında ya da sevgili olursam onun başkasıyla yatması durumunu düşünüp kurarım kafamda o yüzden bıraktım
Ya ben onu engellemiştim bir ara kavga etmiştik sebebini hatırlamıyorum ama sevgilin olduğumuzda aramız bozulsa gidip biriyle bir şeyler yaşar bu neymiş benim inadımaymıs
Evet sevgili değiliz evet hayatıma almadım onu ama beni sevdiğini söyleyip kızın biriyle ortam olusunca birlikte olduysa hep böyle ortamlarda olacak demektir
O yüzden haksız değilim bence
Teşekkür ederim
Neyi affedicen ya da affetmicen?
Ne şizofrenisi yaaa çocuk beni sevdiğini söylüyordu bir yıldır peşimde ve hala buna rağmen peşimde iki hafta önce böyle bir şey oldu dedi affetmemi istiyor flört gibi bir
Şeydik işte
Abart sende
Sanal değil ama buluşmadık ya biraz karışık durumlar jsksks
Alkol almıştım arkadaşım sevgilisini getirmişti sevgilisi de kız arkadaşını getirmişti dedi resmen dörtlü date yapmışlar ben mi catlamısım o mu sence
Ay resmen buna benzer bir şey dedi zaten cinlerim tepemde
Ne alaka sjsksk
Ya slkk yatmasından öte ben varken benle konuşurken bana aşkını ilan ederken arka planda kızın birini götürmesi altına alması falan ağrıma gittim
Yapamıyorum
Evlisin dimi sen doğru söyle
Ne sksksk hayır neden sjsksk
Öylesin eminim
Bu siteden mi tanıştınız bahsettiğin çocukla?
Hayır
Nereden söyle ben de tanışayım
Affetme.
Bence de affetmeyeyim
Hayır.
Haklıyım dimi
Evet
Gitmiş bi de dörtlü date yapmış aaaaa ya arkadaşı arkadaşının manitası ve diğer kız dörtlü takılmışlar sonra arkadaşı manitasıyla beraber oluyor bu da öbürüyle
Affet
Neden
Ben gittim zaten
Alkol almıştım arkadaşım sevgilisini getirmişti sevgilisi de kız arkadaşını getirmişti dedi resmen dörtlü date yapmışlar
Konuşmayı kestim bir iki gündür uğraşıyordu da biraktım ağzına tukurdum agır konuştum
Ya kuzum 4 lü yapma durumu değil nerede buluştunuz diye sormadım aslında keşke sorsaydım 4 lü takılırken arkadaşının sevgilisi birlikte oluyor diğer kızla da benimki… kızı da tanıyormuş liseden falan
Sonrası işte olanlar olmuş gelmiş bir de bana anlatıyor
Tabi
Ben de size yazamıyorum
Xper az
Yaptım
Yok açık
Normal napacaktı
Ben varım ama beni sevdiğini söylüyor
Güzel yalanlar
Yalancı işte
Sizi ilgendirmez bence
Ne demek ya
Bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?