3 haftalık flört ilişkiye ad koydu ama bağ kurmuyor, ne yapmak lazım?

3 hafta flörtleştiğim biri vardı ikinci buluşmamızda ad koyalım ilişkimize diye teklif etti bende olur dedim sonra ilişkide ki beklentiler hakkında konuştuk bana dedi ki senden hoşlanıyorum ama seni sevmem zaman alacak bende bu belirsizlik ama dedim o da sevmeyecek olsam bu ilişkiye ad koymazdım dedi ama ad koyalı 10 gün oldu hiçbir çaba görmüyorum dümdüz konuşuyor günaydın iyi geceler napıyorsun bu kadar konuşması şu an sınav haftası ama sürekli yazsın demiyorum bir bağ hissi yok yani sevgili olduğumuzu hissetmiyorum sizce ne yapmaya çalışıyor ve ben ne yapmalıyım (sınav haftası geçtikten sonra konuşmayı düşünüyorum)

3 haftalık flört ilişkiye ad koydu ama bağ kurmuyor, ne yapmak lazım?
Cevapla