Hoşlandığım kişi beni istemiyor ama ben hâlâ onu bekliyorum, vazgeçmeli miyim?

Bir kisiden hoslaniyorum ve kendisine acildim. Bana ayni duygulari beslemedigini ve cok uzak mesafelerde oldugumuzu soyledi. Ama ben onu asla aklimdan cikaramiyorum ve gunun her vaktinde onu dusunup duruyorum. Onu bekliyorum, beraber olmamiz icin dua ediyorum ve olabilecegimize sonsuz inaniyorum. Beklentilerim sacma mi? Ne yapmam gerek?

Hoşlandığım kişi beni istemiyor ama ben hâlâ onu bekliyorum, vazgeçmeli miyim?
Cevapla