Senin uğruna çabalayan mı kazanır, uğruna çabaladığın mı¿

Senin uğruna çabalayan mı kazanır, uğruna çabaladığın mı¿

Buna çok takılmıyorum. Benim için ikisine de gerek yok aslında. Hayat zaten yeterince kısa ve yorucu; birinin peşinden koşmak ya da özellikle kaçarak ilgi toplamaya çalışmak bana çok anlamlı gelmiyor.
Ben daha çok doğal olanı seviyorum. İki insanın da isteği netse, hisler karşılıksa, oyunlara gerek kalmadan akması bana daha gerçek geliyor. Zorlaştırmak yerine kolaylaştırmak, belirsizlik yerine açıklık… Benim düşüncem bu.
O kadar katılıyorum ki yeter ya içimden geldiğim gibş olunca kendimi sorguluyorum karlılık verio duygularımı söyelyince hafif mi oldum diye ya da ben söyleyşnce karşı taraf. Yani erkekler hislerin karşılıklı olunca kıçı kalkıyor. Bn doya doya roöantin olmak istiyorum. Ağır yapım var sıkıcı mıyım diyorum acaba sıkılır mı benim yüzümden halbu li içümden geldiği gibi olabilsem daha öuylunrahat olacağım
Hayatı akışına bırakmaya bak hayat uzun değil o kadar
Cevabım üç kere hayır, hayır, hayır!
Soruda neden-sonuç bağlamı ters kurulmuş bir defa. Hiçbir erkek, kaçtığı ya da kovaladığı için çekici olmaz. Erkek, çekici olduğu için kadınlar tarafından kovalanır ama o erkeğin amacı kimseyi kovalamak ya da kimseden kaçmak değildir. O adam yerinde sabittir.
Saçma game stratejileriyle kimseyi peşinden koşturmak gibi bir amacı yoktur ya da ultra beta model tipler gibi lovebombinglerle, pahalı hediyelerle, anlamsız jestlerle kadınları mest ederek onlarla örtülü fuhuş pazarlığı yapmaz. Realite bu...
Sorunun bağlamı çerçevesinde verdiğim cevap, tamamen erkekler içindir. Siz kadınların kaçmasına ya da kovalamasına gerek yok. Damacananın, elektrik direğinin tecavüze uğradığı bir ülkede birilerinin sizin peşinizden koşması için genç, güzel, çekici ya da cool olmanız gerekmiyor.1/10 bir kadın bile olsanız mesaj kutunuzda 300 erkek olacaktır. Net!
Genellikle kadınlar tip ve paraya baktığı için kovalayan canım aşıksa ona boşuna uğraşma çabalama derler çünkü aradığı sevgi değil sadece dış görünüş iyi olsun kafi o yüzden de çoğu sevgiye aç ve muhtaçlar ama unuttukları bir şey var sevgi ve aşk muhtaç olana değil hak edene verilir yüzden bu devirde çaba boş iş onu anladık o yüzden bizi sevgiden de aşktanda soğuttular bu saatten sonra çaba değil tarlama çapa yaparım
Ben böyle manipilasyonlara, oyunlara gelemiyorum ya. Dümdüz adamım hoşlanıyorsam seviyorsam söylüyorum. Karşılık alırsam zaten fazla fedakarım. Adını ne koyarsa koysun ya da karşının stratejisi ne olursa olsun ben taktik falan yapmadan duygularımı düşüncelerimi fiile dökmeye devam ediyorum.
Şov yapmayın ya :D
Biliyorum inanılması güç derece de iyi bir erkeğim jkasbfakj
Havalara girme djdjs
Girmem ya vallahi 1 haftadır İstanbul buzz buzz :D Yüksekler daha soğuk donayrum :D
Don jdfj
Sen bana göz mü kırpıyorsun ahkfbhjas demin profile bi bakıyorum gözler kapalı bi bakıyorum gözler açık asjkfbaskj
😅 bir şey demiyordum ya jsdjsj ne alaka
Öyle polemik ahfhabfhj
Demiyordum yazmışım djjd deniyordum denemekkk
Anladım anladım D:
Bravo 😅
Bu foto tam “kaçan kovalanır” sahnesi gibi duruyor 😂🙈 Şöyle söyleyeyim: Benim için ne körü körüne kaçan çekici, ne de deli gibi kovalayan. Dengesi olan, emek de veren ama ulaşılmazlık oynamayan kişi kazanıyor 💕
Sen kendini daha çok hangisinde görüyorsun, kaçan mı oluyorsun yoksa kovalayan mı? 😏
Kaçan :D çaba görünce duruyorum
Ayyy tam benlik hareket 😂 Çabayı görünce duran kaçanlar hep en tehlikeli ama en cool 😏💘
@İmpactman kiminki
@İmpactman yok neymiş
🤦🏼♀️ neye tamam
Cevap
51Cevap
Kaçan kaçsın, çabalayan şöyle yamacıma geçsin...😀
🤌
Bence de mükkemel.😀
Mükkooşki, sen de az cadı değilsin djdj
Doğrudur yapıyorum arada. Sjsjs
Yapıyorsun bu sporu kral dkdj
😅
Kovalayan seviyorum kaçanla işim olmaz yoruyor beni kız gibi erkekler
Gibisi fazla olmuş 😂
🤣🤣
Zahmet olmazsa çabalasın biraz, beni aşka ikna etsin, ilgisinin gerçek olduğunu göstersin..
+1 evet be kadın djd
Beni ilgi çeker kendine, kaçan adama güle gülee jsjsj
Misss
Erkeğin kocalaması kadının kaçması güzel
Katılıyore
Kaçan kendinden kaçar kovalayan da kendini arar 🤣
Hayda aklım karıştı mdjf
Cano çorba oldu tamam içelim mi djfj
Kaçan hiç hoşuma gitmez gitsin o
Kovalanmak mı istiyon
Tee allaaam
Bu biraz prenseslik 🙄
Prens ol prenses olma sjdjs
Ama bana gelsin ben adım atarım prenseslere özgü 🥹
Kaçmayıp uslu uslu beni bekleyen iyidir gadası 😅
Seni görünce kaçacak sen de kovalayacan
Bu göbekle kosamam 🤣
Kovalıyormuş gibi yaparsın :D
O zaman olar.🙃
Ben elimden geldiğince çabalarım. karşımda ki kadını seviyorsam bunu yapmam gerekli tabi ki. ama beni istemezse ya da emeklerimi görmezse de saygı duyarım güle güle demek zor değil benim için.
Bu ne güzellik ya ♡.
hayir kaçmam, kaçan yerlerim ağrıyor 😄. Kaçan erkek de hiç çekici degil ayrıca, aşk killer resmenn.//
Kaçan erkek eşittir prenses erkek dkdj 🤍😘
Beraber yol alsak olmaz mi niye kaçıp kovalıyoruz illa böyle mi olmalı ama oluyor iste illaki biri severken biri sevmez zaten:))
Çünkü çaba ve emek olmadan hiçbir şey yürümez
Karşılıklı olsun oda tek taraflı emeğe karşıyım olmaz mi? Kovalarken cok yorulmasın kimse sırayla yapsınlar ask bu tek taraflı olmasin hucbirsey
Tabii ki, çabalayana karşılığını vermek lazım
Benim uğruma çabalayana ufacık bir ilgim yoksa nafile.. Gerçi ben kolay erkek sevmiyorum 😅😅 çok uğraştıranı da istemezük bilemedim 🤦🏻♀️🙈😅😄
Ama çaba görünce bi düşüyoruz sanki sjd
Değil kdkf
Kovalayan.
Düşündüğü ve hissettiği gibi davranan.
Sonunun sevgiye kavuşacağı bile bile hala devam eden.
Çabalayan yani
Kesinlikle.
Tabi bunu karşılıksız bırakanla değil.
Bana kovalayan çekici geliyor ama gel gör ki kaçan değerli oluyor
Cidden mi
Kadın soğuduysa ve bitirdiyse asla geri dönüşü yoktur.
Ugruma kımse çabalamadı her şey istedıgı gıbı olmadıgında da devam edebılen yok.
Kendileri kaybeder
Kahrını ben sefasını baskaları surer lafı bana yazılmış
Deme öyle, son gülen iyi güler
🤗👍
Doğanın kanunudur; "Kaçan kovalanır"
Hayır konu o değil of ya
Aslında cevap çok açık ve nette, neyseeee...
Hayır değil, nereden bilelim senin için hangisi değerliymiş 🤦🏼♀️
Kaçan kovalanır diyorum, oldukça net... Burada anlaşılmayan ne var 🤔
Omg :D sinir etme. Senin uğruna çabalayan mı kazanır, uğruna çabaladığın mı?
Kedi köpek miyiz Gönlü olan ile ortada buluşalım işte
Ne alaka acaba
Kaçınca kovalayan tek şey hayvanlardır Hayvan mıyız biz onun bunun peşinden koşalım Gönlü olan adım atsın
Mecazzz
Birinin peşinde soytarı olan çok gerçekkk
Abi kimse kaçmasın kimse kovalamasın, ortada buluşup öpüşsünler SLDFSİFSFSSD
Yok öyle köfte ekmek miydi neydi djfj
Hayır hayır şey vardı beş kilo ete bilmem kaç köfte djfk
Bulacam olm o sözü bekle
yok öyle üç kuruşa beş köfte! Buldum ajdldks
https://www.youtube.com/watch?v=b2xUVlpu_hY
şöyle hissediyorum ASDKŞLASLŞDAS
😂😂 çekme kardeşiğğm
https://www.youtube.com/watch?v=Fyr4IMHEW3g
XACXAÇ. ÖMAÖMÇAC
😂😂
Kafa kafaya tokuşacağımız şekilde koşmuyorsak ikisi de değil.
😂😂
Aşktan hep kaçmış ama senin için çabalayan … çabalarken senin aşktan kaçmayı bırakan..:
Tamam
Bana artık ne çekici ne de hoş geliyor 🤪. Aşk uzak dursun benden...
Dursun deyince durmaz biliyon
Yanıma yaklaştırmadığım müddetçe durar. En azından umut verip aldatan olmaz. Sürekli hayal kırıklığından, parçalanmaktan yoruldum. Ben de bir kişiyle olmaktansa, kendimle olmayı tercih ettim bugünden itibaren.
Aşk sinsidir jdjd
Aşk değil, insanlar sinsi ve şeytan 🤪. Yüzde yüz kapılmamak lazım. Rol yapıyorlar be Sosyetic 🤪.
Evet rolcü çok 😒
maalesef nerde bos beles kötü mikrop o beni buluyor cekiyor
Mikroplaaaar. Djjd
Ne güzel hissettirerek söyledin cok iyi geldi he bu destegin için tesekkür ederim içimin yagı eridi dkkd
ahahaa misyon tamamlandı 😅
😂🥰🙏🌸🌸
Genel olarak ikisi de itici. Stratejiye ne gerek var? Akışta yaşa doğal ol
Yoo itici değil çabalamak veya çabaladığını görmek çok çekici
Bu tür şeylere bakmıyorum ben bana ilgisi olan ve zekası yüksek biri ilgimi çeker
Demek ki, kovalayan çabalayan tamam djfj
Nazlı sarı dkfjs sitemizin kıvancı 😂
Vallah öyle bir vibe aldım skfj
Kimmiş sana zarar verecek olan ya 💁🏼♀️ vururuz djfj
🤪🤪
Uğruma çabalayan beni uğruna çabaladığımı ben kazanırım
Değişik oldu djd
Amin jdfj
Kaçanı kovalamaya dermanım yok artık. İsteyen kaçmaz.
Detayı gözüne sokarım
Dhdkdjdkkfjk böyle içten sövme görmedim uğruna verdiğim çabanın değerini hisseden, yedekte birini tutmayan, ben ağırdan alırken hızlı davranan bir p*çin yürümesine karşılık vermeyen.
Demek ki uğruna çabaladığın çekici :D sus şimdi jsfjjs
Tamam sustum, senin sözünün üstüne ne zaman söz söyledim 😃
Yiaaaa Cansın 😂😅
Böyle alırlar aklını 😂 tamam vurma takılıyorum ve seviliyorsun 😅
Zoru severim. pes etmeyi sevmem biseyi cok istersem vazgecmem mücadele ederim
O zaman uğrunda mücadele ettiğin daha değerli
Fanta? 😅
Teveccühün cano msmf
Kaçan, kovalayan aşk böyle bir şey değil bence aşk birbirine çekilendir.
Gerisi fasa fiso. fjd
Politik olma
Herkes için bir adım önde olan vardır, bazıları için çabalayan bazıları için uğruna öaba verdikleri. Hiç aşık olmamış biri olarak verdiğin cevaba saygı duyuyorum 😅
Gelemezsin hayır nooo
Değil
Karıştırma aklımı ksfj
Senin karıştıralım o vakit
Maşallah bana 😅 dimiiii
Naptımkine, el insaf
Cansın biliyorsun djd 😅
Unutmazsın
Onu da unutmazsın :D
Kaçan kişiden banane ki gelen kişilerde s sin gitsin aşk yok iş var zaman eşittir para aşk zihnini meşgul eder eline bişey geçmez ama iş karın doyurur 😄
kendi ilişkini Kovalayan sürekli benim kaçan ise o
Tam tersş olması gerekiyor erkek olan o prenses gibi davranıyor bana ne kadar saçma ama bu taktiği de yenemiyor bazı kadınlar mesela ben. Sürekli elim telefona gider yazdı mı yazacak mı diye ve böyle yaptıkça g@tü kalkar peki ben ne yapmalıyım?
Değer bilen kişi..
Ben ne kaçarım ne de kovalarım bu yakalamaca oyunu değildir ya.. naz trip çekeyim ya da ben yapayım bunu ona..
Ben kovalamam. Zamanında çok kovaladık çok ödün verdik kendimizden. İnsan olanla beraber yürürüz. Yine de kovalanmak isterdim.
Hiç ugrasamam valla. Zaten bu kadar insan birbirine rol kesiyor, bkun icindeyiz. İnsan gibi gelsin
Kaçan daha çok sevilir çünkü Diykat çekici gelir insana. Ama bence kovalayan benim diykatimi çeker. Çünkü hımmm derim yani.
Kaçanın dibine gitmeye gerek yok zaten kaçıyorsa benim değildir elbet benim olan benle karşılaşacak 🤝
Çabalayan daima kazanır. Ben zaten kaçmam. Aşktan kaçılır mı hiç?
Aklı olan, yakaladı mı bırakmaz.
Peşimden koşsun tabi 😃
Öyle kalbi kazanmak kolay mı ya, koşsun
Aşka inanmayan daha çekici
Serseri mi seviyon jd
Yok kısacası diyorum ki “ hiç “ skdndksnxnf
Deme hiç falan
Ah deme oh de
Oh deme offf de fjfk
Lipton iç oh beee ksdmfndndbfc
Sarı kola iç coşş be jdfj
her kovalayandan kaçmakla uğraşamam. ben seçtiğimi kovalarım baktım olmuyor kaçarım. isterse o kovalasın
Kaçana anca el sallarım, asla kovalamam işim olmaz, aksine erkek dediğin peşinde koşacak
Zamanında olsaydı kovalayan derdim. Şimdilerde bir düşüncem yok.
İkiside değil tahammül edemiyoruz kdkd uzak kalmak her zaman iyidir kdld
İlk etapta kaçacak benden ama sonra kaçmayı bırakmalı. az emek ilişkiyi güçlendirir
Hoşumuza giden sadece kücük bir tebessümdür diyelim
Kaçsın kovalarız eyvallah ama saçma triplere girip belirsizlikler yapmasın
Aşk meşk bu işlerden anlamıyorum. 13 senedir şu mesajı alıyorum gelirken eksikleri unutma
Valla ben kaçıyorum ilgi çekiyorsa kaçmayayım ki kimse yaklaşmasın
Kovalaması lazım yoksa hele yakalarsa tadından yenmez
Genelde kaçıyorum ve daha çekici bulduklarını söylüyorlar ♀️😉
Abi kaçanlar çok beni çok yoruyor erke kovalaması gerek ama onlar bizi bekliyor gerçekten devir kötü yalnız yaşlanmaktan korkuyorum artık
Ama çabalamak da güzel djfj
Kaçmak kovalamak mecaz burada :D
Tamam yavru dkfk
Kaçan aşık usandırır. Aşkın olmaması daha çekici..
Değer veren ilgi gösteren yakın olmaya çalışan daha çekici gelir
Çabalayan gerçekten de çabalıyorsa daha çekici gelir
kovalasın benı dengeli kovalasın sonra ben daha çok kaçıyorum çünkü dhnödnskj
😅 mantıklı
Artık kaçanda kovalayanda yok herkes herkesin kucağında maşallah
Ahaha 😂😂
Hoşlandığım şahsın beni kovalaması beni ona çeker :D
Evet en sevdiğimiz
😌🌸
Ne koşacam gidene güle güle demek gerekiyor 😅😅
Öyle değil ya, tanışmak için çabaladığın mı senin için çabalayan mı daha değerli babında
Karşılıklı çaba her zaman daha değerlidir
Şov yapmayın ya, biri sizin için çabalasa yüreğiniz hop hop eder fjfk
Sadece gülüyorum 😂
😒
Sonuna kadar çabalayıp kovalayana düşeriz meselâ
🤌😏
kaçmayın herkes otursun oturduğu yerde
Kaçınnnn bomba var
Evet kaç jddj
Vazgeçtim sen kal herkes kaçsın 🥲
Küllerini toplarız gözün yerde kalmasın
Hangi çiçeklere djd
Fotosentez yapsın onlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?