Gerçekten kime aşık oluruz, bizi çocukluğumuzdan mı yakalıyorlar 🥺?

İçindeki çocuk senin çocukluğunu tamamlayan insana

…. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum
Benim derdim yeter bana banane!
Alıştım mı yokluğuna?
Vaz mı geçiyorum, varlığından?
Tedirginim aslında,
Ya başkasını seversem?
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Güncellemeler
5 ay
Soru böyle değildi
Gerçekten kime aşık oluruz, bizi çocukluğumuzdan mı yakalıyorlar 🥺?
Cevapla