selam
40 yasina gelmis bi Adam asik olabilir mi?
gözü birde disardaysa?
selam
40 yasina gelmis bi Adam asik olabilir mi?
gözü birde disardaysa?
Gözü dışarıdaysa her zaman sonraki avını düşünür. Yani Gönlünde biri olmaz. Dahası GÖNLÜ yoktur, KALBİ yoktur bu kişinin. Dâhi Gönlü mühürlüdür. Ne gelen açabilir ne de kendisi açabilir.
Misafir etmeyenden gönül sofrası kurmasını mı bekleyeceksin yoksa dostluk mu bekleyeceksin.
Uzak dur kardeşim. Gençliğine, ömrüne, sağlığına yazık
Erkekler 20 li yaşlarda duygusal oluyor, 29 - 40 arası sadece becerip kullanıp atma niyetinde oluyor, 30 lu yaşlarda ki erkekler en güvenilmez erkeklerdir. Ancak yaşları 45 olduktan sonra merhametli şefkatli oluyorlar ama o zamanda yaş farkı aşırı fazla oluyor.
Arzu selam 🩷 40 yaşındaki adam tabii ki aşık olabilir, yaşla alakası yok, karakterle ve hayata bakışıyla alakalı 🙃 Gözü dışarıdaysa da bu “40 yaş sendromu” değil, tamamen kişisel bir tercih ve değer meselesi. Yani 25’te de aynı adam aldatır, 45’te de sapına kadar sadık olur 😂 Senin hislerin ne peki, içten içe ona güvenmiyor musun? 🥺💭
Cevap
9Cevap
Aleyküm selam 40 yaşına gelmiş olgunlaşmış biri olması gerekir yani ne istediğini bilmesi gerekir böyle biri değilse demek ki yaşının adamı değildir
Yok canım niye aşık olalalım ki 40 yaşındaki adamda kalp ne arar duygu ne arar. Bir tek bunlar siz kezbanlarda olur
Bilemeyiz adamın duygusunu olur ya da olamaz ama ben pek sanmıyorum.
Yaşına değil karskterine bağlı eğer gözü dışarıda olan biri 20 sinde de aynıdır 60 ında da
Bunu bilmek çok zır bilemezsin ki o yaştaki adamı
Pek o yaşta aşık olanı görmedim ama kız çok küçük olursa bilmiyorum
Olur tabiki geçmişinde sevgilisi çok olmadıysa yaşama doymadıysa milli piyangoyu tutturdun demektir.
aşık olur neden olmasın
Hmm sanmiyom
aşk hiç ummadığın anda kapıyı çalar
Ne aşkı ya hu o duygular 15-20 yaşta olur
O yaştan sonra aşk olmaz kandırma kendini
aşkın yaşı yoktur
Olamazzzzz
Gözü dışarıdaysa nasıl âşık olacak?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?