Eşimi çok seviyorum ama ona aşık değilim, böyle bir evlilik nereye kadar gider sizce?

Eşimi çok seviyorum. Böyle birini bir daha bulabileceğimi sanmıyorum. Kimseye ona güvendiğim kadar güvenmiyorum, her şeyimizi paylaşıyoruz. Ama hiç bir zaman kalbimde kıpırtı hissetmedim ona karşı, hep aklımla sevdim onu. Beni gerçekten anlayan birisi ve zeka olarak da benimle eşdeğer.


Son yarım yıldır, sosyal medya üzerinden savaş bölgesinde olan birine yardım ettim. Eşimin de haberi vardı, ondan hiçbir şeyi saklamadım. Kesinlikle yanlış bir niyetim yoktu, romantik bir şey hissetmek gibi bir amacım da olmadı. Ama o, eşimin aksine çok sakin ve sessiz bir insan; nedense onun yanında kendimi görülmüş hissettim. Dini değerlerine bağlı olması da beni etkiledi. Farklı bir şey hissettiğimi fark edince de, tehlikeli bir duruma girmemek için hemen uzaklaştım.


Evlenmeden önce evliliği hep erteledim, emin olmadığım için. Eşim hep bizim için savaştı, yalvardı. En sonunda aile evimde şiddet ve baskı gördüğüm için ve eşimle aramın iyi gittiğini bildiğim için evlendim.


Şimdi kendimi bir boşlukta hissediyorum. 28 yaşındayım ve bu nedenle ayrilsak bile hem kafama hem kalbime uyacak birini bulmamın çok zor olabileceğini düşünüyorum.


Benim gibi hisseden, aynı şeyleri yaşayan var mı? Ne yapmalıyım sizce?

Eşimi çok seviyorum ama ona aşık değilim, böyle bir evlilik nereye kadar gider sizce?
Cevapla