Ask hayatinda seffaf olmak mi daha saglikli yoksa biraz gizem mi cekici 🤔?

Ben her zaman şeffaf olmaz taraftarıyım abi öyle aşkım canım bir tanem seviyorum şöyle böyle diyerek ilişki yaşanmaz içten ve samimi olacaksın yeri geldiği zaman romantik olacaksın yeri geldiği zaman gerçekçi olacaksın

Ask hayatinda seffaf olmak mi daha saglikli yoksa biraz gizem mi cekici 🤔?

17 Ocak 2026 Cumartesi 17.32

Gizem olması iyidir
Şeffaf olmak iyidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ask hayatinda seffaf olmak mi daha saglikli yoksa biraz gizem mi cekici 🤔?
Cevapla