Ben mesela yolun sonunda birbirimizi bulucağımıza inanıyorum sizin yorumunuz ne?

birisi var uzaktanda akraba sayılırız. onun bana ilgisi var benimde ona ve konuşmasak bile bu ilgi ikimizde de bitmiyor. ama yeniden başlamak için o da adım atmıyor bende atmıyorum ama ilgi de devam ediyor. ben istek atsam veya mesaj o hemen cevap verir o atsa bende veririm. ve şu an okullarımız var bitmedi. o da bana ciddi kafada olduğum için yaklaşmıyor o daha takılmalık kafada
Ben mesela yolun sonunda birbirimizi bulucağımıza inanıyorum sizin yorumunuz ne?
Cevapla