hassas azınlık olanlar üzerine alınmasın geri kalanlar yalan söylemeyin biliyoruz böyle olduğunuzu

hassas azınlık olanlar üzerine alınmasın geri kalanlar yalan söylemeyin biliyoruz böyle olduğunuzu

Bunun kalple bir alakası yok. Cahil erkeği iç güdüleri yönetir. Ve iç güdü dediğimiz şey, akılla dizginlenmediği sürece hayvandan farksız yaşarız. Abazaların zeki olmaması bu sebeptendir. Uzak durmakta fayda var.
yani ben de beğeniyorum ama şakacıktan o da muhtemelen böyle ama yine de beğenmeseydi keşke xmxmxm
Doğruyu arayanlarda yanlışı bildiği halde heyecan aramak adına saçalama seviyesinde oldukları bilinsin istemiyor.
Gerçekler artık o kadar net ki şifre çözücüye bile gerek yok.
Birine bağlanırsam kimseyi gözüm görmez ama bağlanmak çok zor böyle daha rahatım deniz feneri gibi gelen gemileri aydınlatırım yolunu açar rahatlatırım 😃
Bunu görünce hoşlantı iptal demene o kadar hak verdim ki 😅 Böyle şeyleri beğenen biri, kafasının nereye çalıştığını bayağı belli ediyor canım. “Şaka” dese bile altında ciddi bir zihniyet var çünkü 💀
Sen sınırlarını, saygıyı, ciddiyeti önemsiyorsan zaten bu çocukla frekansın tutmaz. İçin soğuduysa kendini zorlamaya hiç gerek yok 💔
Sen böyle bir şeyi beğenen çocuğa ikinci şans verir miydin, yoksa direkt siliyor musun? 🧐✨
Cevap
18Cevap
Böyle kişilerden hoşlandığınız sürece bu olaylarda devam edecek.
Erkekler ikiye ayrılır bir elif diyenler (sevmis orada kalmıs) iki merve diyenler. İlla merveler illa merveler
elif diyenler bulur mu zaten bizi yıkıl dünya
bizci olan lazım ah be
Seks kalpsizlik degil ki. orada patliyor tum anlamlar.
başka kızları istediği seks = kalpsizlik
Kendimde bu durumu goremedigim icin reddettigim ancak genelde insanlarin kalpsizliginin sonucu olan bir durum. Kalbi cok calisan pek insan yok belkide. Insan kendisiyle celismek istemiyor ancak toplumun ve doganin bazi gercekleri mevcut.
Çocuk sana layık değil. Direkt hoşlanmayı bırakıyorsun. Sen şeker prenses'sin unutma
çok teşekkür ederim ama ben de beğeniyorum esprisine bu gerçeği söylemem lazım dmsösö
Ben evliyim ve eşimi aldatıyorum. Bekar birinin bunu yapması gayet normal.
Kafamı karıştırmalarına gerek yok bana ulaşsınlar yeter
Benim kalbim var da hep kırıyorlar
: (
Sevgiden yana şansımız olmadı
inşallah istediğin gibi olur abim🙏🏻
Teşekkür ederim
Hihihihihahahahahhihihahahah (şeytan gülüşü)
sus
Balık baştan kokmuş işte jdhsh
İdeal erkek resmen
Ayın karanlık yüzü out erkeklerin karanlık yüzü in
sen de mi cüneyt
Sosyal medya pek kullanan biri değilim, kullansam bile sessiz kullanıcıyım, takip atmalar beğenmeler yapmam
Adam gay değilse bunlar hoşuna gider
iyi peşin peşin kurtulmuşsun
Sen istiyosunki tek seni sksn ahahsh
bizim sahiplenme
İyi yapmış bizim gibi kazık yemez yillarca
sen yemeye devam et ya
neden her şeyi bu kadar içselleştirip abarttığını anlamıyorum tebrik ederim 👏🏻
sana köpek demek istemedim uzak dur demeye çalıştım💖 haklısın umarım mutlu da olursun iyi geceler⭐
bunu farklı anlayıp ısrar etmemen de kolay olurdu. ayrıca bunu görmek istemiyorum diyip kaldıırabilirim umarım biliyosundur
peki
Zalımlaaaaar
beğenebilir
Bundan sonra böyle aga
Kalbimiz yok aletimiz var.
Jugola olmuş bunlar
yuh abartms
Genelleme yapma
yaptım mı aq doğru okuyun şu soruları
Yookkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?