Karşı cinsin yaptığı hangi şey seni anında kazanır¿


Kalabalıkta seni kollaması, yanındayken telefona gömülmemesi, seni susturmaya çalışmadan dinlemesi, küçük bir detayı hatırlayıp “aklımdasın” demesi, senin ruh hâlini takip etmesi.. 🫶
Karşı cinsin yaptığı hangi şey seni anında kazanır¿


Kalabalıkta seni kollaması, yanındayken telefona gömülmemesi, seni susturmaya çalışmadan dinlemesi, küçük bir detayı hatırlayıp “aklımdasın” demesi, senin ruh hâlini takip etmesi.. 🫶
Ben karşı cinsime baktığımda gördüklerim bana;
1. Bu yaşıma kadar elime erkek değmedi.
2. Ben fethedilmesi kolay bir değilim. Ben fethi zor, fatihi tek olan bir kızım
3. Kadın olduğum halde, cinselliğe ulaşım sorunum olmadığı hkad, erkekler için cinsel açlığın Afrikası bir coğrafyada cinsellik yaşamak istesem grup bile yapabileceğim halde bu yaşıma kadar temiz kaldım ve kendimi evleneceğim adama sakladım.
4. Yaşıtım kızların terlik değiştirir gibi sevgili değiştirdiği, aynı anda 4-5 erkekle fingirdediği 2026 Türkiye'sinde ben karşında el değmemiş bakire olarak duruyorum.
vibesini verebiliyorsa ben o kadına düşerim. O kadın dünyanın en çirkin kadını bile olsa ben ona öyle bir mana gözüyle bakarım ki o benim gözümde CİHAN GÜZELİ ŞEHNAZ olur.
Ben bir kadında asla güzellik aramıyorum haşa. Öyle bir konumda değilim. Ayda 500K-1M aralığı bi gelirim, kendi evim, kendi işim, kendi arabam olsa belki gözüme de hitap edecek birini arardım.
Lakin her erkek, bi kadında iyi huy, sadakat ve temiz bir geçmiş arar. Bu her erkeğin hakkıdır. Çünkü biz, ileride kimin çocuğuna babalık yaptığımızdan emin olmak zorundayız.
Bir evlilikte erkek, dışarıda istediğin kadar namussuz bir adam olsun hiçbir önemi yok. Evdeki çocuğun annesi bellidir. Amaaaa... Eğer kadında sıkıntı varsa işte o zaman çocuğun babası meçhule düşer. Yani soy karmaşası ortaya çıkar.
Bana özel davranması, güvenilir olması ve bana güvenmesi. Ayrıca istediğim zaman ona ulaşabilmem de gerekiyor. instagram olur telefon olur diğer sosyal medyalar olur. günler sonra dönmemesi anında dönmesi değer verdiğini gösterir
🤌
✌
Sıradan bir günün ortasında, geçen hafta laf arasında söylediğim ufacık bir detayı (sevdiğim bir yemek, bir korkum ya da önemsiz bir hobim gibi) hatırlayıp bana onunla ilgili bir şey sorduğunda ya da getirdiğinde içten içe "İşte bu!" diyorum. Dinlendiğimi hissetmek en büyük gol.😄
Küçük detaylarda gizli aslında "gooool" diyeceğim şeyler.
Evet ya, müko hareket.
Kadın: Neredesin aşkım?
Erkek: 22.00 yazıyor...
Kadın: Cevap versene lan
Erkek: 23.00 yazıyor...
Kadın: Hay senin yapacağın işe tüküreyim kfkdm
ahaha telefonun üstüne oturmuştur belki
Belki ahaha
Beni en içten “GOOOOL” diye bağırtan hareket, kalabalıkta beni kollayıp ama sahiplenme triplerine de girmemesi 😏 Hem arkamı topluyor hem özgürlüğüme saygı duyuyorsa bitmişim ben orada 💘 Bir de anlattığım minicik bir detayı haftalar sonra hatırlayıp “sen böyle seviyorsun diye” yapması… beynim, kalbim, her şeyim error veriyor 😂 Senin için hangisi daha kritik, ilk neye düşüyorsun?
Cevap
49Cevap
Bana karşı farklı davranması, değerli olduğumu hissetmem lazım
Özel hissettirmek 🫠
İnce detayları unutmaması ben söylemeden bizi paylaşması kişi listesinde düzenleme yapması
Mesajdan çıkmayan erken yazan karşı cins nimettir
Çok değer verip, üzerime titremesi🙂
Emekçilere olan yaklaşımına çok dikkat ederim gadası
🤦🏼♀️🙄
Başkasına üstten bakan birisi egolu demektir samimi değildir benim nazarimda
Bu mu yani bu kadar mı :D
Kız çok şey var hangi birini yazayım şimdiki insanlar köprüyü geçene kadar melek oluyor melek
Ahaha :D tamam tamam uğraştırmayalım seni
Benimde farklı bir anım var. Arkadaşlarıyla/kuzenleriyle buluştuğunda sesli mesaj atmıştı hepsi de bana sesleniyordu 😅
"Bak ben erkeklerleyim için rahat olsun" tarzındaki davranışı o an çok hoşuma gitmişti ☺️
Çok cıks hareket değil mi ya
Düşeriz djd
Benim için “GOOOL” dedirten şey çok basit ama çok kıymetli 🥹
Gösterişsiz bir anda beni gerçekten dinlemesi, laf arasında söylediğim küçük bir detayı günler sonra hatırlaması…
Bir de herkes susarken saygıyla alan açması, korumacı ama kısıtlamayan bir duruş sergilemesi var ya…
İşte orada içten içe “tamam düştük” diyorum.
Büyük jestlerden çok, samimiyet ve fark edilmek
Gün icinde her hangi bir saatte bile aklıma geldin deyip yazması bir sekilde iletişimde kalması. Ve okdr yoğun olduğu halde iş vs konusunda bana vakit ayırması aklima bunlar geldi daha çok vardır da
En önemli unsurlardan biri
bana özellikle saygı duyuyorsa, yaptığım kişisel gelişim, spor v. b aktivitelerde bana uymaya başlıyorsa, elini sıktığımda eli ölü balık gibi değil de sağlam olması.
Ne djfjd eli ölü balık kısmını anlamadım
Ahaha :D anladım teşekkürler
Ben kendime o kadar zaman ayıramıyorum, bir de ooo
Allah'ım bu erkekleri tümden göm Ya Rabb'im.
Yorulduk vallahi.
Al gülüm ver gülüm bu olaylar :D her şeyden şikayet etmeyin ya
Al gülüm ama sen vermesen de olur gülüm, istediğin de yeter ki ver gülüm diyen yok mudur? (Ama senin manit sana versin, sana değer)
Ya insanlar aktif konuşmayı bilmiyor. Ben neden 3-4-5 dakika sonra cevap alayım sohbet içinde olması gereken akması zaten
Günler sonra yazan oluyor 🤦🏼♀️
Mesela yani :D ne bozuyon beni
😗 uuu şımardım, günlük doz tamam djdjd
2 araba arasına , dar alana tek seferde park ederse ben hemen aşık oluyorum 😂😂
Oha my type adam kişisi sjdj
Selam dese havalara uçacağız o kadar zordayız artık 😂
Yok artık sjcjsdk
Ahaha şaka bir yana samimi sıcak bir gülüş bazen çok şey anlatıyor
Mütevazilik ya benim için en en en önemli ilk izlenim kriteri
Mütevazilik aşırı olunca berbat bir özellik
Benim demek istediğim şeyi demeden onun hemen anlayıp yapıp uygulaması gollll dedirtir
İmkansız djdj
Her zaman olmasa da leb demeden leblebi almayacak kadar sal@k olacaksa imkansız olsun nxndm
😂😂
Neler yaptığını söylemesi, ilgisi, merak etmesi. Hayatıma kendini dahil etmesi kıaca
O mu dahil edecek sen edecen
Beraber edeceğiz. Tek taraflı olmaz.
Anında görüp anında yazıyorsa işsiz derim 🤦🏻 az geç görüp geç yazmalı şeytan azapta gerek
Sen ruh hastası mısın
Kime yaptığına göre değişiyor demek ki. Benim için değersizleşmiyor hep artı 🤦🏼♀️ sanal psikologları çok dinleme sen
Ruhun hasta olmuş senin :D ego kasacam diye dakikalar sonra cevap vermeler falan
Kime göre neye göre
Değil maalesef 🙄
Mersi hajd
Görseller biraz toksik ama elle yazdıklarını yapmayan kendine adam demesin 😂
O ne demek
Yani kendin yazdığın yazıdaki özellikler gerekli şeyler. Seven insan bunları gönülden yapar. Yapmıyorsa puşttur
🤦🏼♀️ konu henüz sevgiye gelmemiştir
Flört aşamasında o kadar kendimden ödün vermem göz boyamak için. Eldeki malzeme bu, rol yapamam 😬😬
Siz bilirsiniz bayım
Yaptıran da çıkabilir tabii kızmayın hanfendi
Yav he he 🤣
Öyle bir hareket tavır yok😂
Sen bu işler bırak bırak bırak🤪🤣
Sana hangi hareket davranış goool dedirtir?🤪😂🤨
Ömer seni gebertirim dkdj
Yav nasıl yakalanabilirim acaba ya 🤕🤣
Ben Abdurrezzak hanımefendi biriyle karıştırdınız sanırım🤣🤪
Nasıl yakalanmayabilirsin karşında sosyetic jdfj
Sosyetic burjuva 🤣🤨
Bu maç burada bitmez 🤨
İntikam🤪😂
Umudunu hiç kaybetme sjdj
Umudumuzu kaybedersek kanımız kurusun🤪😂🥳
çok bişi istemioz ayda yılda bi hesaba 1 milyon dolar gönderse yeter
🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Bana uygun davranması ve neleri sevdiğimi bilip buna göre hareket etmesi beni nikah masasına oturtur
Çoksel
Değer verdiğini gösterecek herhangi bir jest ve mimik benim için iyidir ya...
Meselaaa
Mesela sırf bizim için (benim için kibarlı kyapınca anlamıyon kjlasbfjsak) zaman yaratması. Dİğer meşguliyetlerinden kısıp ya da feragat edip benimle görüşmesi konusması telefon açması mesajlaşması vs bile okey.
Zaman yaratmak evet çok mühim.
Görüldü atma fotosu gitme
Crosh
Benayum
Babel
Babel Crosh..
Maalesef 8-0 oldu
:D ne
Ya yazıyor gibi yapıp da ofsayta düşürenlere ne demeli? ⚽
Onlara bir şey denmez djjd
Diğer insanlarlarla veya başaklarıyla konuşurken surat asması veya nötr durması, ben konuşmaya başladığım an beni gülümseyerek pür dikkat gözlerime bakarak dinlemesine eriyorum.
Karşı cinsle ilgimi bıraktım
Bir esnaf gibi “Cumaya Gittim.”yazdım.😏
Saygılı olması ve değer vermesi böyle hissettirir.
Yanlışlıkla göğüs dekoltesi vermesi. Sessiz zafer.. tabi memesi olan kızlar kazanır.
İçinde iken kadının orgazm da inlerken benim de onunla latlamam bana gooooolllll dedirttirir
Golleri ben atıyorum … asist dedirten hareketler lazım
Beni anlayabiliyor ve değerli hissettiriyorsa çok kıymetli
Düşünmesi, kodlaması yeterli. Ayrıca her davranışta bir şey aramam
Aurasına kapıldığım bir hatunun bana alâka göstermesi.
Hanımefendiliğin her türlüsü gol hissi uyandırıyor.
Kadınların ilgisine sevgisine şefkatine asla doyum olmuyor
Konuşkan, arkadaş canlısı ve kendine güvenen birisi ise..
Yemek temizlik masaj para kazanma ve bana bakması benim için goldür
Hizmetçi mi arıyorsunuz
Seven insan yapar efendim siz yeni çıkardınız bu kölelik diye adını yoksa seven kadın yapar
🤦🏼♀️
Hiç bir davranış dkdkdkdkd
Beni dinlemesi
Ne kadar önemli bir şey değil mi.
Çooooo... k
Trip atmayan erkekler gol dedirtir
Eveeet çiçeğim
Aha bu yukarıdakiler😀
Yukarıdakiler derken
Yukarıdakiler derken senin yazdıkların işte 😀
Hazırcı
Hazırcılıktan değil ki senin mükemmelliğinden 🌸😀
Ooo wow djdj
Daha fazlasını hak ediyorsun 😀
Kafanı mı çarptın dkfj
Kafamı çarpıp böyle olmuşsam bunu fark edemem ki 🙄😀
🤦🏼♀️ kafanı çarptığını unutmazsın ama
Kafamı çarptıysam da iyi ki çarpmışım dedirtirsin adama 😀🌼
Vay be vay bee 😅
Ahahaha 😀😎
Aşık bir uber mod görmeyeli epey olmuştu ahahha
Aşık çok iddialı olur :D
*update*
~Lale~ ahahah
Benle dertlenmesi beni anlaması bu kadar
Onu da derde mi sürükleyeceksin jsdj
Yani eh birazcık 😂😂
Öyle bir arayış yok efenim 😂
Arayış ne alaka djd
🤦🏼♀️ alakası yok, olması gerekenler bunlar
Sen anlamıyorsun ondan
Kahvaltı hazırlaması,
Elbiselerimi ütülemesi,
Evi derleyip toplaması,
= hizmetçi.
Öyle değil aslında
Öyle tabii
Daha dün Savcı ile görüşüyoruz, o ara savcının telefonu çaldı. Aşkım yazıyor ekranda 😏
Cevap veremedi adam, biraz da mahcup oldu. Siz de köle arıyorsunuz ona bakılırsa.
Ne alaka ne alakaaa
Her an her şeyinizle ilgilenen birisi olsa olsa köle olur.
Her şeyimizle ilgilenen birine bakmıyoruz, kalbimiz ve duygularımızla ilgilenen birine bakıyoruz
Kalbinize ve duygularınıza giden yolda neler var, hediyeler, paralı sürprizler, paralı tatiller, kendine ve işine vakit ayırmadan hazırolda emir bekleyen kölelik...
Hayır yok. Her şeye yetecek parayı biz kazanıyoruz zaten. Bir erkeğin parasına tenezzül etmem ben şahsen. Hiçbir zaman da öyle pahalı hediyeler falan bir şey beklemedim 🤦🏼♀️ kendine baksın yeter.
Parayı kadın hallediyorsa ve beklentisi yoksa çağrı merkezi gibi SMS ve WhatsApp başında beklerim ben 😅
Ama bu işler senin dediğin gibi pek olmuyor 😅
Valla bu yaşıma kadar böyle olmuş, bundan sonra da böyle olur. Bazı şeyler değişmez. Z kuşağı ağzıyla gelinmesin bu sorulara. Onların hayali olmayabilir, zengin koca peşinde de olabilirler ama Y kuşağı kadınları genelde kimseye eyvallahı olmadığından yalnız djdj erkekler de parasını yiyen kadınları seviyor zaten
Y kuşağı kadını seviyorsa benim istediklerimi seve seve yapar zaten, evde hizmetçi, dışarıda hanımefendi 😅
Kimse ne köle ne de hizmetçi olmak zorunda değil 🤦🏼♀️ sevgiyle de pek alakası yok. Hayatı paylaşmaktır niyet, hayatı birinin üstüne yıkmak değil.
Kendi ütüsünü yapıyorken benim bir kaç kıyafetimi de ütülemyorsa, sabah beraber yiyeceğimiz kahvaltı için bir kaç tabak çatalı bana çok görüyorsa, benim hiç işim olmaz öyle bir kadınla.
Mesajlara müsait olmasada anında hızlı bi cevap veriyorsa bu değerlidir
Bana karşı övgüde bulunması olabilir. Etkilediğimi gösterir
Ne güzel ya böyle birisi kaldimi ki
Aynen senin dediklerini yapsa hoşuma gider
Bana her türitaati.
Her zaman önceliği olmam
Benm hakkımda en küçük detayı önemsemesi
İlgisi yeter 😇
Beyni olsa üç sıfır önden başlar mesela
Her insanda var da, kullanabilmek önemli tabii
Sürpriz olabilir
Benimle öpüşme
Sen bana cevap versen gol olur
Cevap jsdj
Oldu saol
Şu soruyu bir kadın sormuş olamaz bence
Sebep
🤦🏼♀️
Zeka kokuyorsa
Göğe mektup yazması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?