Sürekli bir eşe, hayattaki o özel erkeğe ihtiyaç hissetmek normal mi 😔?

Eş olarak. Her ne kadar ailem ya da akrabam da olsa. Arkadaşlarım da olsa sevgilim ya da eşim olmadığı için kendimi yalnız hissediyorum. Bu her kadında olur mu yoksa ben de mı sorun var :/

Sürekli bir eşe, hayattaki o özel erkeğe ihtiyaç hissetmek normal mi 😔?
Cevapla