• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler neden hep böyle seviyor gibi yapıp koyboluyorlar?

Yesimdamlakaraman
Yesimdamlakaraman Takip Et
Xper 4 Yaş: 19
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Erkekler neden hep böyle seviyor gibi yapıp koyboluyorlar?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Erkeklerin bazen “seviyor gibi yapıp kaybolması” genellikle birkaç şeyden kaynaklanıyor. Birincisi, duygularını tam netleştirememiş olabilirler; yani gerçekten sevdiklerinden emin değiller ama ilgiyi göstermek istiyorlar. İkincisi, bazısı ilgiyi test ediyor, “ne kadar değerli olduğumu görsün” gibi bir bilinçsiz oyun oynuyor olabilir. Üçüncüsü de bağlanma korkusu; sorumluluk almak veya derin bir ilişkiye girmekten çekiniyorlar. Bazılarıysa sadece heyecanı ve ilginin verdiği tatmini seviyor, ama devamını getirecek enerji veya niyet yok. Kısacası bu davranış genelde kafalarının karışıklığından, korkularından veya beklentilerinin farklı olmasından kaynaklanıyor.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Bilmem06
    Bilmem06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Şöyle düşün hepimizin hayatında belli dönemleri var ve insan ömrünün yaklaşık 70 yıl olduğunu düşünelim ve hayatımıza kimler girecek kimler çıkacak hepsinin bir tesadüf değil de sana bir şey öğretmesi gerektiğini düşünüyorum hayatta. Ve böyle insanlar da belki de bize Sevgi açlığımız ilgi aclığımız olmaması gerektiğini daha seçici olmamız gerektiğini savunuyordur

    0
    48 Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      Tamam da erkeklerin çoğu sırf cinsellik için bizleri kandırma derdinde kız bunu diyor

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Evet belki doğru ama çok sevmiştim ben daha 18yasındayım çok güvendim çok canımı yaktı

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Yaşamam için bir neden kalmadı benin gibi çirkini kimse sevmez evlenmez

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 öyle insan sezdiğinizde içinizdeki hisleri unutmayın
      Benim de başıma defalarca geliyor. Yapacak bir durum var o insanlara hissettiğin anda defolacaksın gideceksin onda iyilik aramayacaksın Ben mesela çok hata yaptım o kişi de iyilik arıyorum. Üstelik ufacık bir hatamda bile karşı tarafa anlatırken karşı tarafın geçmişini bilmiyorum

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Daha 18 yaşındasın daha çok gençsin erkeklerin da çoğu genç kız peşinde zaten o halde dert etme

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 vallahi ben de 22 yaşında çekmediğim şey kalmadı ama bazen kendi canım

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 Benim böyle erkeklerle işim olmaz ama genç kızlara acıyorum çünkü onlar çok saf ve masum oluyor bu yüzden hemen kanıyorlar umarım bu d*ccal erkekler hak ettiğini yaşar bir gün kimse kusura bakmasın ama yaptıkları büyük kötülük nokta

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 emin ol ama artık gerçekten ya sevmesin ya da seviyor gibi yapıo duygularımla oynamadım ölmek istiyorum

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 Hiç kimseye güvenme bundan sonra hele erkeklere asla canım

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 şimdi şöyle bir şey ben de belki de o zaman boşluktayken yalnız seçimler yapmışım zaten yapıyorum da ve bu çok kötü bir şey anladın mı bir şey hissetmiyorsun ama sırf seni dinliyor diye bazen ya da sırf ufacık iyilik gördün diye adım atamazsın ya ve kendime bu konuda gerçekten çok kızıyorum neyse yavaş yavaş ne değişmeye başladım bu konuda

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Çok iyi anlıyorum seni

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Ama kendini üzme bu kadar değmez kanka

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 Ay gerçekten özellikle bunları da bir anne doyulmuyor mu Ya abla nasıl bu kadar deccal olabiliyor ve kötü niyetli olabiliyor ben de düşünüyorum yani ya bunların kalbi yok mu ve bazı kadınlar çok iyi seviliyor ama bir bakıyoruz aldatılmış çok tuhaf bir ikilem

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Abla evet herkes yasıyor ama benim kadar degil bu ne ya artık bende ciddi ilişki istiyorum çokmu bir şey istiyorum tamam ölmemi istiyorum demişti bende ölecem zaten

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      Bazı kadınlar çok güzel sevilmiyor dışardan öyle görünüyor bu sadece veya kadın güzel bir şekilde anlatıyor kocasını gözünü boyadı diye genelde bu tip erkekler lovevombing uyguluyor ilk başta bu yüzden zaten kanıyorlar bunlara bu bir ikide kötü adamlar çok var aramızda bu yüzden diyorum hemen kimseye güvenmeyin hep mesafenizi koruyun kimseyle cinsel ilişki yaşamayın çünkü erkeklerin çoğu bunu kullanıyor veya hevesi kaçıyor bide ne olursa olsun iyice tanımaya çalışın bir iki ay içinde evlenmeyin diyeceğim bu kızlar

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 emin ol bana göre değer kanka cünkü sevmek sevilmek benimde halkım ama çirkine kim bakar ölmekten başka şans yok

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      Yahu bak senin aynısını ben de yaşadım@Yesimdamlakaraman bazen sallamak gerekiyor bırak Bir akışına hayat öyle bir güzel öğretiyor ki tekme tokat yani öyle değersizleştiriyorsun ki bazen diyorsun ki yani geberseydim yerin dibine girseydim ki o hatayı yapmasaydın ya da onu hayatıma almasaydın

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Demi aynen öyle o sevgilisiyle çok mutlu ama ben ölmek istiyorum halta yanımda bıcak var

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 tesekür edrim knk

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Seni iyi anlıyorum ama inan bana değmez hele bir erkek için asla değmez çünkü o erkek şu an keyfine bakıyor seni unutmuş bile kesin ama sen buraya gelmişsin yok çirkinim yok kendime kıyarım bilmem ne azıcık öz güvenli ol azıcık kendi değerini bil derim canım eğer bu tip erkoların zayıflamasını istiyorsak ve onları yenmek istiyorsak o zaman kendimizi ezmek yerine başımızın çaresine bakmalıyız kızım

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      Bir şey söyleyeyim mi hayat işte öğretiyor kimseye güvenilmeyeceğini doğru insanın seni yormayacağını ve doğru insanın senin gözlerinle bile anlayacağını, Rabbim sana öyle bir güzellik yaratıyor ki belki hayatındaki kişiye işte bu demen gereken insanları hayatına sokmak için hazırlanıyor. Ama biz bazı sınavlardan geçmek zorundayız çok fazla tepki verme çünkü şöyle bir şey bu hayat yani her şey olabilir daha kötüsü de olabilirdi. Evet acımızı dindirmez ama bu kadar da drama oueenlik oynamayalim boş ver

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Henüz 18 yaşındasın daha hayatın en başındasın kim bilir daha neler neler başına gelecek daha kimler kimler hayatına girecek çıkacak

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 Bunu 18 yaşında bir ergen kıza anlatamazsın o bunu ancak yaşaya yaşaya anlar

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 çok canım yanıyor

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 vallahi biliyor musun Ben de düşünüyordum sonra dedim ki kendi hatalarımı da kabullendim ders aldım hala ders alamıyorum bazen düşüyorum kalkıyorum 22 yaşındayım bazen diyorum ki Allah kahretmesin bunu da yapmazsın diyorum yapabiliyoruz hayatı öyle de Güzel öğretiyor ki tekme tokat hala saf duygularım var hala iyi niyetim var bundan da gerçekten üzgünüm

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 istemiyorum ölmek haricinde hiç bir şey istemiyorum çok asrı derecede canım yanıyor

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 Saf duygularının olması güzel bir şey bence bunun için kendini kötü hissetme veya kendini suçlama sadece yaşadıklarından bir ders çıkart ve dikkat et bundan sonra bu bile yeter kanka

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Ben oyun oynadımı için yazmadım oyun da oynamıyorum canım yanıyor ö yüzden kafamı dagıtmak için yazdım

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 hayır yani gerçekten hala erkeklerin bir kalbi olduğunu düşünüyorum ya yuh bana ndndjc

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Sakin ol lütfen kızım

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 Kötü adamların sayısı çokta olsa iyi ve efendi adamlarda hala var aramızda bunu asla unutma kanka

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 O yüzden şans veriyoruz ya gerçi ben de hiç kimseyi sevmedim sırf belki de orada insandır diye çok hata yaptım ya Ya da boş zamanı geçirmek için ben de kaşındım yani o yüzden bir şey diyemem

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 ama kimsenin benim canım yandığı kadar yakmadım yani en p*** bile demiştir ki vicdanını jxjzjx

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Benden ya da bizden ne istiyorlar tamam ben ölücem babaanem dedem kardesim beni beklıyor öbür tarafta

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Şans veriyoruz ve üzülüyoruz

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 Senin hatan onlara şans vermek değil senin hatan kötü adamlara kanman bu yüzden kendi değerini anla ve kendini geliştir o zaman böyle tiplere de kanmazsın

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 bana denk gelmedi gelmez belki öbür tarafta

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 sakin öbür tarafta olurum artık knk

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 Bende 1-2 kez kandım kötü erkolara sonra gözüm açıldı ve ondan beri ne lovebombinglere ne boş vaatlere inanmıyorum hatta kaç erkek bana şey demişti seni de hiç kandıramıyoruz çok akıllısın falan hahahaha buradan anladım ki doğru yoldayım umarım bu dediklerimin sana faydası olacaktır

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @günes121212 inşallah olur knk tesekür edrim

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      @günes121212 üstat ya gel gerçekten ben de sanırım şey gibi hissediyorum bazen beni de sevecek onaylama ihtiyacı duyacak bir insana ihtiyacım oluyor bazen çünkü ben çok kafaya takıyorum bazen böyle ilişkiler oluyor ve bu ilişkilerde karşı tarafta zaten bir amaç uğruna kullanılmış oluyor bu da kötü bir şey aslında. Menfaat ilişkisi gibi bazen de gerçekten değer veriyorum ailesine kadar önemli oluyor benim için abi bir adamlık özelliğini görünce o kişiyi ben arşa çıkartıyorum Bu da benim sorunum çünkü normalde de insanlar böyle olması gerekiyor

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Kızım daha 18 yaşındasın bu yaşındaki yaşadıkların daha hiç bir şey dediğim gibi daha neler neler göreceksin kimlerle kimlerle tanışacaksın

      Yorumla
    • Bilmem06
      Bilmem06
      5 ay

      Çok fazla şu an düşünüyorsun ve çok ergensin yalan yok çünkü biz bazen üzülünce saçmalıyoruz. Kendini geliştirmemiş bir erkek için oturup ağlamak mı Ya da korkak bir erkek için oturup ağlamak mı kızım gözündeki yaşa değmez yani. Defalarca red yersin yine ayakta olursun en sonunda kendine bir hayat kurarsın. Sana bu hayatın sürekli lay lom olduğunu kim söyledi. Masal okudun

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Bencede knk şu an sakin kesmeye calısıyorum seneye dıplama alıp üniversite milli savunma bakankılıgı için ama bakalım bu arada sana knk demem sen raharsız olmuyorsun demi

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @bilmem06 İşte bu ağzına sağlık

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Bu çok güzelmiş lütfen sıradan bir erko için hayalinden gaz geçme yoksa inan bana çok pişman olursun ilerde canım

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Sizde iyi ki varsınız knk tesekür edrim

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      @yesimdamlakaraman Rica ederim kanka

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
5 ay
  • Bazı erkekler seviyor gibi yapıp kaybolmuyor aslında, ne istediklerini bilmeyenler öyle davranıyor canım 😕✨ Duygusal olgunluk eksikliği, ilgi egosu, sıkılınca kaçma huyu, hazır olmama… Hepsi karışık bir paket gibi düşün. Bu da seni değil, onların yetersizliğini gösteriyor. Sen duygularını gerçek yaşıyorsun, sorun değilsin 💗 Peki, en son yaşadığında çocuk ne bahaneyle uzaklaştı? 🙃

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5

Cevap

7

Cevap

  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Erkekler mantıksal varlıklardır bu yüzden devamlı taktik uygularlar bu yüzden erkeklere güvenme

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    o tarz erkeklre herkese yazdığı yürüdüğü için daldan dala atlıyolrar.

    0
    2 Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Yani peki benim bir kız olarak benim duygularım ne olucak içli lik anne olmak hayallerim ne olucak o şimdi çok mutlu ama ben ölmek istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      18 yaşındasın bu hayaller için bi tık erken olabilr. Ama düzgün bir insanı sen tanımaya çalış. Sana gelenleri iyi analiz et

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    bu sorundan Şu an bi erkek yok hayatnda bunu anliyorum

    0
    3 Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Evet yok

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Yani çirkinim demekki yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      olsun istiyorsan konusalim isterim

      Yorumla
  • hayatbosm
    hayatbosm Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    kayıp oluyorsak sende ara bul bizi

    0
    0 Yorumla
  • Birrgariban
    Birrgariban Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    5 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ne yapmışlar erkekler

    0
    0 Yorumla
  • Melihcicek001
    Melihcicek001 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    5 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Çoğu pasif çocuk beyinli erkek adam kaçmaz

    0
    0 Yorumla
  • Noélie
    Noélie Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    5 ay

    Sıkılmıştır. Ama yaptığı kötü bir şey.

    1
    0 Yorumla
  • vahsikelebekgeldi
    vahsikelebekgeldi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 18 , eic 100%
    5 ay

    Knk erkekler sevmiyo

    0
    0 Yorumla
  • anticooor07
    anticooor07 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    5 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    askın da ömru var

    0
    0 Yorumla
  • bbrrkk11122
    bbrrkk11122 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    5 ay

    Neden bıraktı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    anlk heves😒

    1
    5 Yorumla
    • anticooor07
      anticooor07
      5 ay

      hersey cok cabuk tukenıyo artık

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @anticooor07 söyle söyleyim ortalıkta hiç bir şey yoktu ben acık lise okudum biliyordu ve telefonda konuşurken bir erkek sesi duydum diye biraktı ama benim için sevgilim önemlidi ki ben artık yaşamak istemiyorum

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      Bende öyle düsünüyorum

      Yorumla
    • anticooor07
      anticooor07
      5 ay

      yok artık oda magara adamı gıbıymıs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      çoküzücü bi durum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Evet oyle

    0
    2 Yorumla
    • bbrrkk11122
      bbrrkk11122
      5 ay

      Başına böyle bir şey geldimi

      Yorumla
    • Yesimdamlakaraman
      Yesimdamlakaraman
      5 ay

      @bbrrkk11122 eğer bana soruma cevap verdiysenseniz evet 30yasında sevgilim seviyor gibi yapıp bırakıp hitti

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden hep böyle seviyor gibi yapıp koyboluyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden seviyormuş gibi yapar? 17 cevap verildi
Erkekler neden böyle seviyor? 9 cevap verildi
Erkekler neden hep çıkarcı? 26 cevap verildi
Erkekler neden hep simarik kizlarin yanindalar? 23 cevap verildi
Erkekler neden hep sapık? 46 cevap verildi
Erkekler neden sevisdikten sonra böyle davranir? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨