Sadece aşıkken iyi davranan, mutsuzken herkese zehir saçan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sadece mutluyken iyi

kimseye zarar vermez

mutsuzken zehir saçar herkese…

yani işine gelince ‘iyi’

birde bunun bana kötü davranılğı için bende artık kötülük yapıyorum diyen travmatik insanlar var.. döngüyü kırmak yerine devam ettirenler..

Sadece aşıkken iyi davranan, mutsuzken herkese zehir saçan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla