Sadece mutluyken iyi
kimseye zarar vermez
mutsuzken zehir saçar herkese…
yani işine gelince ‘iyi’
birde bunun bana kötü davranılğı için bende artık kötülük yapıyorum diyen travmatik insanlar var.. döngüyü kırmak yerine devam ettirenler..
Sadece mutluyken iyi
kimseye zarar vermez
mutsuzken zehir saçar herkese…
yani işine gelince ‘iyi’
birde bunun bana kötü davranılğı için bende artık kötülük yapıyorum diyen travmatik insanlar var.. döngüyü kırmak yerine devam ettirenler..
Ya şimdi şöyle bir şey aslında o insan onu bilerek yapmıyor hayatına gerçekten birisini alıyor ona değer veriyor Bu sefer istediği değeri göremediği zaman karşıdakine bir öfke duyuyor
Bu insanlar aslında “iyi” değil, duygularını kontrol edemeyen ve sorumluluk almayan tipler bence 😬 Mutluyken melek, mutsuzken canavar olmak karakter değil, konfor alanı. Travma yaşayıp döngüyü kırmaya çalışanı anlarım ama “bana yapılınca ben de yaparım” bahanesi tam duygusal tembellik. Böyle birine denk geldin mi, seni böyle zehirleyen oldu mu? 😔💔
Cevap
14Cevap
Ayrıldıklarında karşı cinsi suçlamaları nefret etmeleri de ilginç
“Umarım benim gibi birini bulamazsın” 😂😂😂
Öyle diyenler varya hani zaten onun gibi birini istemediği için ayrılır insan hsjsjsjs
Toksik cahil insanlar işte
Zaten karakterli olan ayrıldıktan sonra kendini belli eder
Ayrılık ne alaka şimdi
Yani ayrılıktan kastım onun isteği istediği olmadığı zaman veya onu sevgiden muhtaç ettiğin zaman veya değerden işte o zaman bambaşka birine dönüşür bunu söylemek istedim
Anladıö
M
Tamam
Bunlari ya yakacan ya da bos bir adaya kapatacan
Psikolojik destek alması gerektiğini düşünürüm
duygu değişimlerini sert yaşıyor ise normal bence
Nesi normal bunun? Psikopatlık denir buna
ADAM modunda değilse yaklaşma yanına canım biraz vakit tanı
Narsistler uzak dursun
Amin
Öyle insandan uzak kaçacan
Bencil küpek olduklarını düşünüyorum
Dusunmuyorum herkesin vardir bir problemi
Canı cehenneme öyle tiplerin
Döngüyü kırmak da kolay değil
Evet ama tek doğru olan
Uzak durulmali
Gereksiz insanlar.
Uzak durulmalı
Hayatınızdan sktr edin
Çıkar uğruna
Ruh hastalığı
Depressiv
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?