Sevgilim beni kısıtlıyor, sürekli suçlu hissettiriyor ama onu da seviyorum, ayrılmalı mıyım?

onu seviyorum sekiz aydır beraberiz ve ciddi düşündüğünü söylüyor yalan gibi de değil ben çok sabrettim ilişkide hep ben suçlu çıkıyordum kavgalarımızda veya hep şunu yapar özür dilerim ama sen de... yapmıştın der ve benim asla bir hata olarak görmediğim şeyleri o büyük hatalar olarak gördü birkaçını anlatacağım ANTREMANA GİDERKEN TAYT ŞORT GİYDİM VE BANA İFFETİNİ KORU dedi yani bir nevi namussuz dedi bir şey demedim sonra eskisi kadar sevilmediğimi hissettiğimi söylediğimde ben suçlu çıktım değersiz hissettiğimi söyledim ben suçlu çıktım günlerce özür diledim yalvardım ona sonra benim fiziksel olarak bir problemim ortaya çıktı kapının önüne geleceğini söyledi ona gelmemesini söyledim beni özlediğini söyledi dinlemedi kötü bir şey yapmadı ama bunu istemediğimi söyledim geldiğinde cama çikmadım çok kötüydüm beni öyle görsün istemedim ve yine iki gün yalvardım ona barişmak için öyle barıştı ben trip atmadığım halde sg senin tribinlemi ugrasicam ya dedi ve özür bile dilemedi ben konsere giderken şort giydim ve ara vermek istediğini söyledi daha nice şeyler var ama bu kadar yeterli onu çok seviyorum ama çok yoruluyorum beni çok yoruyor fakat şu an kötü bir dönemden geçiyor onu yalnız bırakmak istemiyorum kafam karışık 𝘩𝘦𝘮 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘦 𝘴𝘰𝘨𝘶𝘥𝘶𝘮

Sevgilim beni kısıtlıyor, sürekli suçlu hissettiriyor ama onu da seviyorum, ayrılmalı mıyım?
Cevapla