

Neden bu kadar acımasızlar neden seveni sevmiyorlar yemin ederim bu erkekler hiçbir değeri hak etmiyorlar bizi hak etmiyorlar sonra da seven yok diye ağlıyorlar
Nasıl vazgeçirebilirim tavsiyeniz var mı


Neden bu kadar acımasızlar neden seveni sevmiyorlar yemin ederim bu erkekler hiçbir değeri hak etmiyorlar bizi hak etmiyorlar sonra da seven yok diye ağlıyorlar
Nasıl vazgeçirebilirim tavsiyeniz var mı
Şu yazışmalar gerçek mi diye iki defa okudum, sana yok diyen adama yalvarmak seni ne kadar ezik gösteriyor farkında mısın? Normalde ben çok kibar yorum yaparım ama senin şu mesajları görünce sinirlendim, adamın sana karşı negatif bir düşüncesi yoksa bile senin şu acizce yalvarışlarından sonra olmuştur, böyle durumlarda kadın direkt sana aşığım dememeli, çünkü bu erkeği beklentiye sokar olumlu dönüş yapsa bile peşinden koşmanı bekler hep yorar seni. Senin yapacağın şey vaktin varsa yarım saat bi kahve içmek isterim diye konuya girmek olmalıydı, öyle yapsan merak edip seninle buluşacaktı belkide sen baştan kendi topuğuna sıkmışsın, neyse geçmiş olsun bir dahakine bu şekilde yapmazsın ders olsun sana
Birincisi herkes herkesi sevmek zorunda değil yani birisi sana gelse sevgili olur musun dese ve sen o kişiyi beğenmesen veyahut başka bir sebepten dolayı reddetsen ardından karşındaki ısrara devam etse bu konuşmalardan farklı ne yapardın mesela emin ol aynısını hatta belki daha fazlasını yapardın o yüzden karşındaki kişiyi suçlaman doğru değil. Nedense bazı kadınlarda tüm erkekler hiç seçici değil, önüne geleni kabul ediyormuş gibi bir algı var.
İkincisi birisini reddetmek niye onu veya başkalarını haketmemek olsun, herkes herkesi hayatına almak zorunda mı tabi ki hayır.
Yorumlarda adamın kibarlığını, imlaya dikkat etmesini başka anlamlara da yormuşsun yani sırf reddedildin diye karşı tarafa bu tip çamurlar atıyorsan zaten o kişinin ne denli doğru karar verdiğinin kanıtıdır. İnsan köşesine çekilmeyi de bilmelidir çünkü hayatta yenilgiler de vardır.
Üzüldüm can geçmiş olsun. YAni sevgi aşk işleri karşılıklı olunca oluyor. His yoksa yapacak bir şey yok gerçekten. Üzücü ama gerçek. Tayfun delikanlı gibi davranmıs en azından. Seni kullanmamıs üzmek istemiyorum diyor. Bence üstüne gitme...
Kabullenmek zor
maalesef öyle. Kabullenmeye çalıstıkça kolaylaşıyor. MEsela ben bu durumlarda hep şey kafasına girerim. Bana karsı hisleri olmayan bir insan zaten beni mutlu edemezdi. Kullanıp bir kenara atsaydı daha mı iyi olacaktı sanki? En iyisi buymus napalım. Benim değerimi varlığımın kıymetini bilmeyenin ardından üzülmekte bize yakısmaz. En iyisi önüme bakmalıyım vs vs vs...
Güzel tavsiye kullanacam
Her şey gönlünce olsun inş (çiçek, nergiz)
Senin de ömrün kalbin gibi güzel geçsin
Aminnnn.
Tamam erkekler gerçekten seven değer veren kadını görmüyor ama hata sende be arkadaşım adam sana kibar kibar söylemiş sana hislerinin olmadğınını onun üstüne ısrar etmenin bir anlamı yok ki bizim sevdiğimiz herkes bizi sevmek zorunda değil
Şu an içinin nasıl yandığını hissediyorum, reddedilmek gerçekten gurur kırıcı ve çok acıtıyor 😔 Ama inan bana bu, senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor, sadece o çocuğun hisleri aynı değil. Erkekler “acımasız” değil, duyguları bizden farklı işliyor çoğu zaman. Biri seni sevmiyorsa, fikrini zorla değiştirmek neredeyse imkansız, sadece kendini yıpratmış olursun. Şu an yapman gereken şey yazmaktan tamamen vazgeçmek, onu her yerden sessize almak ve ilgini kendine çevirmek. Kendine yatırım yaptıkça, ilgini kestiğin gün, aslında top ondan sana döner. Sence onu bırakmak mı zor, yoksa böyle sürünmek mi daha zor? 💔🧠💅
Ya sinirim bozuldu Aşko Kuşkom bu erkekler niye böyle ya niye seveni sevmiyorlar illa kötü mü olalım
Aşkım kötü olma sakın, sadece mesafeni koy yeter 😤✨ İyiliğini herkese harcama 💅🏻
Cevap
25Cevap
Oh my godness yavrum ya :D herkes seveni sevmek zorunda mı? 🤦🏼♀️
sevmek zorunda mı. takıntı yapma
Kabullenmek zor olacak
bırak boş ver, üzüldüm adına. gerçekten kalpten seven kız bulmak zor bu dönemde farkında değil. kendi değerini inşa et. ama objektif bak senden hoşlanmıyor olabilir gerçekten. sevmediğin biriyle olmak zor.
Bende seni seviyirum sana asigim benim sevgilim olurmusun.. senin yerine cevap vereyim hayir.. ama neden yaa seni seviyorum bana hayir diyorsun bu kadinlar kendini seven erkegi niye rededer. Off
Güzel kizim merhaba🙃🥳🤪
Git babasinin aklini çel kezban değilsen.
Sevgilisi olamasanda üvey annesi ol
@teKilla_iceLim dimi
dhgfyuehgdyu krizi fırsata çevirmekte kaçıncı lvl oldun sayamadım artıkk
@teKilla_iceLim kaos yaratip lese çöken karga olmak varken neden canım gibi uğrasan bir kartal olayim
Sadece erkekler değil ki kadınlarda var mesela geçen bende red yedim hayatın akışı bu bazen her istediğin olmaz yani takıntılı olmamak lazım
Ne güzel çocuk seni baştan reddetmiş Umut vermemiş. Umut verseydi terk etseydi daha çok üzülürdün
Ezik görmüştür seni ya da basit birisi ondan tekemyi atmıştır neyse daha 1 milyon tayfun daha var onlarda şansını dene
Bana böyle bir mesaj gelse hemen yumuşarım heralde 😄 Adına üzüldüm 🥲
Senin gibiler artsın ya
Benim gibiler çok var zaten. Genelde hep yalnızlar ve sadece fark edilmeyi bekliyor 😊😌
Sen yanlış sularda aşkı arıyorsun bence 😊
Sen neden açıldın ki, azcık beğensin erkekler kendileri rahat bırakmaz seni
Kibar bir şekilde ifade etmiş kendini. Zorla güzellik olmaz.
Israr etmeyi bırak peşini bırak. Kendine odaklan
Eleman gayet medenice red etmiş muhtemelen çocuk gibi davrandığın için olabilir
Çivi çiviyi söker bence baya ısrar etmişsin hoş değil
Bende barbara palvine mesaj atıyorum yok diyor senle olmam. Kızlar seveni sevmiyor işte.
Gerçekten çok karakterli bir erkekmiş sana karşı hisleri yok olduğu için direkt yok demiş şunu da yapabilirdi kullanabilirdi seni görüşebilirdi
sana karşı hislerim yok diyor işte demek ki başkasını seviyor zorlama sen de sil geç
Tayfun yüzünden bütün erkekler suçlu olacak şimdi 😅
Tip yoksa o işler zor
Gayet güzelim
Hem güzelsin hem de seviyorsun, üstelik pes de etmiyorsun, o zaman sa'lak olduğu konusunda hemfikir olabiliriz.
Yallah başka kapıya
Ne kadar kırıcısın
Ama sana zararı olmayan birine böyle yapman haksizlik
Tamam özrünü kabul ettim 😊
Sana zararı olmayanlara normal davran evet. Diğerlerine hak ettiği gibi
Acımasızlık nerede? Sana büyük bir iyilik yapmış.
Olm yapay zekâya kadar düştünüz mü lan
Niye bu kdr ısrar ettin ki saçmalık yaptğn
Adamsın Tayfun
Sana karşı dürüst olmuş ne güzel
Yuh ya bu çocuk gerçekten kör
erkek milleti işte naparsın
Sevmek zorunda değil kimse kimseyi
Belki de sevdiği birisi vardır
Sevgilisi yokki sevdigi olsa ask acisi falan çekerdi anlardım
Üzülme eminim daha iyilerini hak ediyorsun
Çirkin misn
Değilim
Ultra cirkin veya karşı tarafın gey olması lazım bi erkek böylr tepki germez hisleri olmasa bile
İkinci olabilir mi acaba böyle kibar kibar da konuşuyor zaten işkillendim
Cok cins birine benziyo noktalama işareti falan
Evet sürekli böyle konuşuyor yüz yüze de sizlibizli konuşuyor tuhaf birisi
Çok aradın mı bu a kodumun kibar cins geyini
Kibar olması güzel ama şimdi senin tabirin bende kuşku bıraktı belki de öyle biridir
Sen geyvari erkeklerden hoslanıyosan alış böyle red edilmelere o zmn. Erkek dediğin kaba olur
Öyle dağ ayısı da olmasın ya hafif kibarlık iyidir
Ya boş ver git top
Değiştiremezsim
Zorla aşk olmaz
Ne diye bu erkkelein g@tlerini kaldirisiniz ki?
🤣🤣🤣
hangi erkekler abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?