Bosanmıs erkeklerden uzak mı durmalı, iyi adamı kadın gerçekten asla bosamaz mı 😕?

Birkaç tane öyle erkek arkadaşım oldu. Yani 1-2 yıl evli kalip ayrilmiş olan erkekler bunlar. Genellikle şunu farkettim; hoyratlar. Kalp kırıyorlar ama gönül alma motivasyonları yok. Yani ilişki bozulunca gurur yapiyorlar ve ilişkiyi tamir etmeye çalişmiyorlar. Kimsenin peşinde koşmam triplerindeler. Kadına pek kıymet vermiyorlar. Ilgileri ve sevgileri sahte. Benmerkezciler. Karisı evi terkedip babasinin evine gitse , gidip geri getirmeyen , kendi gelsin diye bekleyen tipler. Kadına para harcamak istemeyen , çiçek, hediye süpriz falan yapmayı aptallik olarak gören tipler.

Sonuç olarak boşaniyorlar ve kadını suçluyorlar, yuvayi o yikti diye ona beddua ediyorlar.

Bir arkadaşim dedi ki ; "Boşanmiş erkek çöp erkektir. Zira iyi olan adamı kadınlar asla boşamaz. Adamin belli başlı iyi özellikleri olsa birkaç kötü özelliği ya da kavga gürültü için kadın boşanmaz. Özellikleri %50 den fazla iyi olan adama kadınlar zamk gibi yapişir, adam boşanmak istese kadın boşanmaz. Bir kadın bir erkeği boşamişsa o adam umutsuz vakadir, beş para etmez, düzelmesi imkansiz adamdir."

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Iyi olan adamı kadın boşar mi yoksa yapışır mı?

Bosanmıs erkeklerden uzak mı durmalı, iyi adamı kadın gerçekten asla bosamaz mı 😕?
Cevapla