Birkaç tane öyle erkek arkadaşım oldu. Yani 1-2 yıl evli kalip ayrilmiş olan erkekler bunlar. Genellikle şunu farkettim; hoyratlar. Kalp kırıyorlar ama gönül alma motivasyonları yok. Yani ilişki bozulunca gurur yapiyorlar ve ilişkiyi tamir etmeye çalişmiyorlar. Kimsenin peşinde koşmam triplerindeler. Kadına pek kıymet vermiyorlar. Ilgileri ve sevgileri sahte. Benmerkezciler. Karisı evi terkedip babasinin evine gitse , gidip geri getirmeyen , kendi gelsin diye bekleyen tipler. Kadına para harcamak istemeyen , çiçek, hediye süpriz falan yapmayı aptallik olarak gören tipler.
Sonuç olarak boşaniyorlar ve kadını suçluyorlar, yuvayi o yikti diye ona beddua ediyorlar.
Bir arkadaşim dedi ki ; "Boşanmiş erkek çöp erkektir. Zira iyi olan adamı kadınlar asla boşamaz. Adamin belli başlı iyi özellikleri olsa birkaç kötü özelliği ya da kavga gürültü için kadın boşanmaz. Özellikleri %50 den fazla iyi olan adama kadınlar zamk gibi yapişir, adam boşanmak istese kadın boşanmaz. Bir kadın bir erkeği boşamişsa o adam umutsuz vakadir, beş para etmez, düzelmesi imkansiz adamdir."
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Iyi olan adamı kadın boşar mi yoksa yapışır mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer