Uzak mesafeli ilişkide partnerimi fiziksel olarak çekici bulmuyorum, sorun bende mi 😕?

Benim uzun mesafeli bir ilişkim var. Çocuğun karakteri çok iyi sadece biraz gururlu ama yani şimdilik iyi gidiyor. Sorun şu ki fiziksel olarak benim stilim hiç değil ama yinede karakterini çok seviyorum. Ben genelde tipe pek bakmam ama başkaları ne düşünür diye de düşünmeden duramıyorum, etrafımda ki herkes hiç çekici değil neden bununla konuşuyorsun diyolar, anlamıyorum, sorun bende mi?

Uzak mesafeli ilişkide partnerimi fiziksel olarak çekici bulmuyorum, sorun bende mi 😕?
Cevapla