Erkeklere karşı bu kadar nefret ve tiksinti hissetmem normal mi, neden böyle hissediyorum?

Çoğunu sevmiyorum. bazen sırf erkek görmek istemediğim için sokağa çıkmıyorum. Çok küstahlar. İticiler.

Çoğu g. avat zaten sevgiliyi satarlar. En nefret ettiğim taraflari bu. G. avat olmaları.

Hak etmeyen kadınları aşağılayıp duruyolar.

Kafaları atınca dövüyolar, sövüyolar insan yerine koymak yok.

Baba olunca kızlarını insan yerine koymazlar. oğullarini çok severler. En çok oğullarina empati yaparlar. Ama kadınlara yapmazlar.

İlah degiller bunu bir kabul etseler.

Aralarında iyi adamlar da var ama azınlıkta.

Onları seviyorum işte.

Erkeklere karşı bu kadar nefret ve tiksinti hissetmem normal mi, neden böyle hissediyorum?
Cevapla