22 yaşındaki kızla 34 yaşındaki erkeğin sevgili olması sizce yanlış mı, yaş farkı ilişkiyi nasıl etkiler?

22 yaşındaki kızla 34 yaşındaki erkeğin görüşmesi yanlış mı sizce? Sevgili olamazlar mı? Ya da evlenemezler mi? İlişkileri olsa ne gibi sıkıntıları olur? Ya da dışarıdan yaş farkı belli olur mu? İnsanlar ne düşünür? Detaylı yorum yapar mısınız erkek evlenip ayrılmış bu arada

22 yaşındaki kızla 34 yaşındaki erkeğin sevgili olması sizce yanlış mı, yaş farkı ilişkiyi nasıl etkiler?
Cevapla