Evli olup da eşinin kendisi için yanlış kişi olduğunu düşünen var mı?

Yeni evli olup da yanlış insanla birlikte olduğunu anlayan var mı? Daha önce benim için doğru kişi olduğunu düşünüp hissettiğim sevgilim olmuştu. Eşimle ise bir buhranla evlenip yanlış bir evlilik yaptım. Evliliğin daha ilk gününden fark ettim bir yanlışın içinde olduğumu. Birkaç aydır evliyim ancak boşanmak istiyorum. Henüz yaşım 27, yanlış bir evlilikte zaman kaybedip yıllarımı boşa harcamak istemiyorum. Eşimi boşanmaya nasıl ikna ederim? Ben gidince hayatı kaymış gibi davranıyor, bırakmıyor

Evli olup da eşinin kendisi için yanlış kişi olduğunu düşünen var mı?
Cevapla