Sıkıntılı birine aşık oldum şimdi ne yapacam ben yasa dışı şeyler tehlikeli?

Böyle yaşayan var mı. Ben ölüyorum ciğerim yaniyo kalbim sızlıyor sevdim de kimseyi böylesine değil. Bir senedir beraberiz ama bin asır gibi geçti. Normal işlere çevirdim yapamadi geçmişi temizlemeye çalışırken tüm birikimi gitti ki bence haram olduğu için. Bana dediki ayrıldım bitti hem arıyor her gün ama bana Ümit vermemeye çalışıyor arkadaş gibi. Buluşma yok ilgi yok sevgi sözcüğü yok. Bana dedi ben evlenilecek biri değilim battım borçlara. Yine aynı eski haline döndü... Oysa ben onla kuru ekmeğe bile razıydim ama sesi o kadar çaresizdiki sesindeki çaresizlik yüzünden ölmek istedim. Resmen diyo benden bir halt olmaz bir geleceğin olmaz dedi. Seni neden oyaliyim nasıl evlencez bişeyimix kalmadı dedi.

Sıkıntılı birine aşık oldum şimdi ne yapacam ben yasa dışı şeyler tehlikeli?
Cevapla