Kızlar gerçekten 1.80 altı erkekleri cüce görüp ilişkiye bile şans vermiyor mu?

Günümüz kızları 1.80 altını asla kabul etmiyorlar 1.78 1.77 bile olsan cüce diyorlar 1.79 kısa bacımdır 1.80 olur diyorlar bu resmen nazilik. Bir de kendiler 1.80 altı istemiyorlar diye diğer hemcinsleri de 1.80 altı erkeklerle asla sevgili olmasın istiyorlar bir kız 1.80 altı bir erkekten hoşlansa arkadaşlarından yemediği laf yemediği zorbalık kalmıyor kısa erkeklerin ilişkileri hep kızın arkadaşları yüzünden bitiyor

Kızlar gerçekten 1.80 altı erkekleri cüce görüp ilişkiye bile şans vermiyor mu?
Cevapla