Nefret ediyorum kizlara bu kadar düşkün olmaktan. Zayiflik bu resmen. Nasil kurtulurum?

O kadar seviyorum ki güzel kızları resmen acayip bir ihtiyaç halini aldı. Nefret ediyorum bundan çünkü cogu zaman bu ihtiyaci tatmin de edemiyorum. Hic sevgilim olmadi ve beni sevmeyenleri sevmekten yoruldum. Resmen oturup güzel bir kizla sevgili olduğumu hayal ediyorum saatlerce. Nasil kurtulurum?

Nefret ediyorum kizlara bu kadar düşkün olmaktan. Zayiflik bu resmen. Nasil kurtulurum?
Cevapla