Eski sevgilimle barışmak için dua etmeyi bırakmalı mıyım yoksa hayırlısı diye devam mı etmeliyim?

Tabii ki de hayırlısı olsun diyerek dua ediyorum bana mesaj atsın barışalım diye de dua ediyorum bu arada normalde ben mesaj atardım ama engellediği için olmuyor benimki birtık takıntı seviyesi de olabilir ama gerçekten evlilik hayalleri kuruyorduk zaten birkaç yıl olmuştu bu sene nişan yapmayı düşündük kısacası kalbim hala tamamen unutmadı, günleri geçirmeye başladım sadece , bu süreçte namaza başladım ve namazın sonunda ona dua ediyorum ama mesela dün teheccüt namazına uyandım ve aynada kendime baktım ve dedim ki onun için değmez deyip geri uyudum ama bir ritüel gördüğümde ya da bir dua gördüğümde de anında onun için yapıyorum yani psikolojik olarak çok aradayım ve bu bana zarar veriyor ne tam bırakabiliyor ne yapabiliyorum

Eski sevgilimle barışmak için dua etmeyi bırakmalı mıyım yoksa hayırlısı diye devam mı etmeliyim?
Cevapla