Arkadaşlar ben 30 yaşındayım çok sıkıntılı bir ilişki yaşadım adam çok narsistti. Ben fark etmeden beni kendisine bağımlı hale getirmişti ve Kopamıyordum.
Bir gün net karar verdim ne kadar acı olursa olsun bitireceğim diye.
tam o esnada bir adamla tanıştım. çok fazla yaş farkımız vardı fakat adamın olgunluğu, karakteri, aşırı toksik ilişkiden sonra bana insan gibi davranması çok iyi geldi. Başta kafa dağıtmalık bakmıştım ama sonra ilişkimiz gerçekten çok güzel ilerledi. şu an kendisi evlenmek istiyor. Ben de kesinlikle evlenmek istiyorum çünkü ben ömrümde ilk kez sevildiğini hissettim. Önceden sevildiğimi zannetmişim bunu görünce onların sevgi olmadığını anladım.
fakat yaş farkı çok fazla olduğu için aileme bu ilişkiyi söyleyemiyorum. nasıl bir yol izleyebilirim?
adam daha önceden evlenmiş dört yıl önce eşi vefat etmiş, iki tane kızı var ama kızlar büyük. biri yurtdışında üniversite okuyor bir şehir dışında üniversite okuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer