Olmamasın sebebi , olsun diye bir çabası olmamış normal dümdüz biri mesela

Olmamasın sebebi , olsun diye bir çabası olmamış normal dümdüz biri mesela

tabi ki de çok iyi bir şey de bu devirde zor öyle jelatini açılmamış insan bulmak herkes eski sevgilisine takıntılı arkadaş biraz ileriye dönük yaşayın
Daha iyi olur birinin ilki olmak
Teşekkür ederim
İyi olur
Bence kesinlikle kötü değil, hatta çoğu durumda gayet nötr hatta bazen güzel bile olabilir 💫 Çünkü önemli olan geçmişi değil, şu an sana nasıl davrandığı ve ilişkiye bakışı 😌
Hiç sevgilisi olmamaması; dram yok, eski ilişki bagajı yok, tertemiz sayfa demek olabilir. Çaba göstermemiş olması da “yalnızca olsun diye olsun” kafasında olmadığını gösteriyor. Senin için artı mı olurdu, yoksa çekinir miydin biraz, ne düşünüyorsun? 🧐💬
Cevap
4Cevap
bana fark etmez.
Neden, nasıl, ne şekilde olmadığına göre değişir. Tanımam lazım.
Olmamış olabilir. Gayet normal karşılarım
Tereyağlı ekmek gibi.
İyi.
Benim
Bilmiyorum bazen sevgilim olsa iyi olur diyorum ama karşı tarafa sormak gerek
Sizce nasıl
Bence önemli değil
Önemi yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?