İlişki bittikten sonra ne kadar süre yalnız kalmak sağlıklı olur sizce?

Bir insanı tanımak bence çok yorucu.. özellikle belli bir yaştan sonra.. insanda enerji kalmıyor.. peki siz hemen yeni birini tanıyabiliyor musunuz yoksa birazcık mola veriyor musunuz?

İlişki bittikten sonra ne kadar süre yalnız kalmak sağlıklı olur sizce?
Cevapla