Bu ne demek oluyor?
Ben öyle biri değilim demek varken hiçbir şey yaşamadık demek varken neden o cümle tercih edildi
Bu ne demek oluyor?
Ben öyle biri değilim demek varken hiçbir şey yaşamadık demek varken neden o cümle tercih edildi
Nahoş olmuş ne o öyle onu savunur yüceltir gibi hayırdır gardaş kız verse sen yapacak mıydın yani açık kapı bırakmış senle yaparsa bir şeyler diye kendince
Bence senin takıldığın yer çok haklı 😶 “O öyle biri değil” cümlesi, topu eski sevgiliye atıyor gibi, kendini net aklamıyor. “Ben öyle biri değilim, sana saygısızlık etmem” demesi çok daha güven verirdi.
Burada önemli olan, senin içinin rahat edip etmemesi. İçini kemiren ne varsa açık açık sor, “cümle seçimin beni rahatsız etti” de. Sen bu detayları sorunca o ne tepki veriyor, savunmaya mı geçiyor, yoksa sakince açıklıyor mu? 🧐
Sen olsan şöyle bir durumda sevgiline ne derdin, aklından ne geçerdi? 💬
Cevap
7Cevap
Eski ilişkisiyse irdelemene gerek yok saldıracaktır sen saldırırsan sonra ilişki çıkmaza girer önceki ilişkiler şu an ki ilişkilerin tecrübesi ve temeldir
Lafın gelişi demiştir. 6 yıl düşünse senin düşündüğün cevabı veremez ,😎
O bir erkek çünkü
4 gün neler yaşadılar senndüşün birde o öyle biri degil demiş bu cümleden zaten belli onun yanında olduğu
O kızı sevdiği çok belli kendine yazık etme
Sevgilinin unutamadığı şeyler var çok kapılma
yas kac senin
Öyle biri olsa yapcak yani
Yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?