Arkadaşım ilk kez bir çocuktan hoşlandı, çocuğa gizliden mesaj atsak mı ne yazalım?

Şimdi bizim bir grubumuz var 3 kişiyiz grubumuzda A kişisi diyelim başka bir gruptan bir çocuğa aşık oldu konuştular falan çocuğun grubu bizim grupla uğraşıyor diyelim sürekli A arkadaşıma bakarak arkadaşını gaza getiriyor (A nin hoslandigi) neyse beni bir de B arkadaşım var o da aynı gruptan birisinden hoşlanmaya başladı 4 yıldır bu okuldayım ilk kez birine abayı yaktı ama arkadaşım acayip utangaç çocuğun instasini araştırdık ma bulamadık muhtemelen kapattı numarası elimize geçti yaz dene şansını diyoruz ol az utanırım falan diyo bizde A arkadaşım ile gizliden çocuğa yazsak mi dedik ama ne yazacağımızı bilmiyoruz ilk sorum şu sizce yazalım mı? İkinci sorum da yazarsak ne yazalım hem diyoruz dikkat çekmesin arkadaşım üzülmesin hem de biraz açık yazalım diyoruz

NAPALIM YARDIMINIZA İHTİYACIMIZ VAR

(Ayrica haftaya okula gitmeyecegiz yani teknik olarak rezil de olmayacak arkadaşımız küçük bir ek bilgi)

(A arkadasim ile yarin beraber okuyacagiz tesekkurler simdiden yazdiklariniz icin)

Arkadaşım ilk kez bir çocuktan hoşlandı, çocuğa gizliden mesaj atsak mı ne yazalım?
Cevapla