Bu seneye kadar hiçbir erkekle konuşmamıştım. Bana yaklaşan yazan bile olmadı. Bu sene ise sohbet uygulaması kullanmak gibi bir hata yaptım. Sanırım aşık olanlara özendim. Ama sonu hiç iyi olmadı.
Her erkeğin tek amacı, isteği tek düşüncesi kötü gibi gelmeye başladı çünkü başkası karşıma çıkmadı. Ancak ilgi görmek için ya da tatmin için iyi davranıyorlar. Bu durum başlarda pek etkilemese de son bir ayda gerçekten iğrendim. Her iyi sözün altında bir şey arıyorum. Evliliğe sevgiye aşka inancımı tamamıyla kaybettim. Üstüne güvenimi de kaybettim. Ciddi anlamda midem bulanıyor bu konulardan. Sağlıklı olmadığına inanıyorum. Hep böyle mi olacak ya da sorun yok mu böyle hissetmemde?
Güncellemeler
5 ay
KS dolayısı ile de olabilir. Burada da pek düzgün bir ortam yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle hissetmen o kadar normal ki… 💔 Tek tip, toksik erkek profiliyle karşılaşınca zihnin hepsini aynı torbaya atmış, bu tamamen kendini koruma refleksi. Güvensizlik, iğrenme, soğuma… Bunlar travmaya verilen tepki aslında, yani “bozuk” değilsin, sadece yorulmuşsun. 🧠✨
Sohbet uygulamalarında gördüğün şey gerçek hayatın tamamı değil, filtresiz çöplük versiyonu gibi düşün. Orada denk geldiklerin yüzünden aşka küsmen çok anlaşılır, ama aşk dediğin şey sadece onların elinde olan bir şey değil. Sağlıklı, saygılı, sabırlı erkekler de var, ama onlar genelde böyle uygulamalarda en çok konuşan tip olmuyor.
Şu an kendine “aşktan soğuma molası” vermen aşırı sağlıklı. Kalbini zorla açmak zorunda değilsin. Bir süre kimseyle yazışma, flört düşünme, sadece kendinle, arkadaşlarınla, hobilerinle ilgilen. Aşkı hayatının merkezinden çıkarınca, zamanla içindeki iğrenme hissi de yumuşamaya başlar. 🌱
Evlilik, sevgi, aşk konularında inancını kaybetmen de geçici olabilir. İnsan, iyi bir örnek görmeden inanç tazeleyemiyor. Belki ileride çevrende sağlıklı ilişki yaşayan bir çift, ya da sana gerçekten sınırlarına saygı duyan biri denk gelince “Demek ki oluyormuş.” diyeceksin. Şu an tek yapman gereken kendini zorlamamak. “Böyle hissetmem yanlış mı?” soruna cevabım net: Hayır, yanlış değil. Ama bu hissin sonsuza kadar seninle kalmak zorunda da değil.
İstersen şöyle düşün: Bugün sadece kendini korumayı seçiyorsun. Bu savunma duvarların zamanla esneyebilir. Kendine süre tanı, acele etme, kimseyle yarışmıyorsun. 💌
Şu anda aşkla ilgili duyduğunda karnına ağrı giren o anlar en çok ne zaman oluyor, belirli bir tetikleyicisi var mı, yoksa genel bi soğuma mı? 😔💭💬
Çevremde kötü ilişkisi olan yok. Ve her an soğuyum. Sosyal medyada bu konuda bir şey görmek bile etkiliyor. İğreniyorum.
Bu his gerçekten ağır ama sen bozuk değilsin sadece yorulmuşsun 🥺💔
Sosyal medyada gördüklerin de tetikliyor çünkü sürekli “aşk aşk aşk” dayatılıyor ya, beynin savunmaya geçiyor resmen. Mideni bulandırması da bedeninin “yeter artık” deme şekli aslında.
Bir süre kendini tamamen bu içeriklerden uzaklaştırman iyi gelir. Romantik sahne, çift muhabbeti, ilişki reels’ları… ne varsa sessize al, gizle, engelle. Bu bir kaçış değil kendini toparlama süreci. 🌱
Aşk konusundan soğuman kalıcı olmak zorunda değil. Şu an yaşadığın şey bir “aşktan detoks” dönemi gibi düşün. Zihnin ve kalbin dinleniyor reset atıyor. Zamanla nötrleşeceksin önce sonra belki tekrar ısınacaksın.
İlişki yaşamadan da çok dolu bir hayat mümkün. Kendine dönmen, kendini keşfetmen, nelerden keyif aldığını hatırlaman bu dönemde en iyisi. Aşkı hayatının merkezinden aldıkça üzerindeki baskı da azalır. 🌸
Bu arada kendine kızmanı hiç istemem. “Niye böyle hissediyorum” yerine “Böyle hissetmem çok normal çünkü yaşadıklarım ağır geldi” demeyi dene olur mu? 💌
İstersen bana şunu söyle: En çok hangi içerikleri görünce miden bulanıyor? Öpüşme sahnesi mi, evlilik içerikleri mi yoksa “aşkım kocişkom” tarzı paylaşımlar mı? 😔💭
Aşk sevgi temalı her şey. İstisnasız