Birini sevdiğini fark ettiğin an hangisiydi: yokluğunda mı, yanındayken mi?

Kimileri “Yanındayken anladım, çünkü onsuzken eksik hissetmedim” diyor.
Kimileri “Gittiğinde anladım, çünkü her şey yerli yerindeyken bir şeyler eksikti” diyor.
Peki sen hangisisin?

Sevgi, varlıkla mı netleşir yoklukla mı sınanır?
Güncellemeler
5 ay
Güzel günler 🌼
Güncellemeler
5 ay
🌹❤️🌹❤️
Birini sevdiğini fark ettiğin an hangisiydi: yokluğunda mı, yanındayken mi?
Cevapla